środa, 10 czerwca 2015

Kilka linków do produktów, które można zamówić zupełnie za darmo.

Hej :)Dzisiaj podam Wam kilka stronek, gdzie na pewno otrzymacie darmowe produkty, otrzymałam je całkiem niedawno więc są to sprawdzone linki.
Będę starała się na bieżąco podawać informację na temat testów, konkursów, darmowych próbek w których można brać udział.

Coś dla właścicieli kotów:
Na stronie http://www.josera-kot-probki.pl/ możecie wybrać sobie dwie próbki karmy dla swojego kotka, są różne alternatywy w zależności jakie potrzeby ma Twój pupil np. karmy dla dorosłego, alergika, młodego kociaka. Po wybraniu próbek należy uzupełnić dane na tema swojego kota, oraz swoje dane do wysyłki. Kurier dostarczył mi przesyłkę około tydzień po zamówieniu.


Prezerwatywa UNIMIL Skyn:
Trwa akcja promocyjna prezerwatyw maki UNIMIL, gdzie można zamówić bezpłatną próbkę prezerwatywy SKYN. Na stronie http://www.poczujwszystko.pl/sample wystarczy podać tylko swoje dane, a po koło 2 tygodniach prezerwatywa do nas dotrze pocztą.  


Coś dla przyszłych mam:
Logując się na stronie http://www.familyservice.pl/ można sprawdzić, gdzie otrzymamy darmową paczkę da przyszłych mam, są to poradnie ginekologiczne, szkoły rodzenia, szpitale. Ja na ostatnim spotkaniu w szkole rodzenia otrzymałam pakiet "Już wkrótce będę mamą" przyznam szczerze, że jestem bardzo mile zaskoczona tą zupełnie darmową torbą z prezentami. Dodam, że do szkoły rodzenia chodzę na NFZ i nic za nią nie płacę, ani za prezenty.  

W zestawie znalazły się:
- wiele ulotek
poradnik dla przyszłych rodziców - od poczęcia do narodzin
- próbka kremu ziaja przeciw rozstępom
- próbka ginekologicznego płynu do higieny intymnej Ziaja
- hipoalergiczne mleczko do prania Lovela (100 ml)
- poradnik rodzica - jak dbać o małe oczka, noski i uszka
- łagodny płyn do mycia ciała i włosów 3w1 Johnson's baby + gazetka o pielęgnacji niemowlaka
- butelka 125 ml AVENT firmy philips
- smoczek klasyczny AVENT firmy Philips
- książeczka wyprawkowa da mamy i dziecka
- gazeta Twój maluszek
- gazeta Mamo to ja
- suplement diety dla kobiet w ciąży Femibion
- próbka emulsji do kąpieli Emolium

Z tego co widzę zestawy się trochę różnią od prezentowanych na stronie Family service, ale pewnie zależy od partii, bo torby były zalepione specjalnymi naklejkami, więc nie były otwierane zanim je otrzymałyśmy.


 
Na początku ciąży zarejestrowałam się na stronie https://klubmaluszka.hipp.pl/ i co jakiś czas dostaję paczuszkę z próbkami od firmy Hipp, podobno na każdym etapie ciąży oraz po urodzeniu powinnam dostać przesyłkę z jakimiś produktami, próbkami itd. Tym razem były to:
- Chusteczki pielęgnacyjne Hipp babysaft (10 szt w opakowaniu)
- Mleczko pielęgnacyjne Hipp babysaft ( 8 ml)
- poradnik o karmieniu piersią
- zniżki do Rossmanna na produkty Hipp


Dodatkowo zakładając sobie kartę Rossnę w Rossmannie otrzymujemy na start 3% zniżki dla kobiet w ciąży oraz na produkty dziecięce. Gdy się już aktywuje kartę po pierwszych zakupach, przychodzi informacja na maila, że przy następnych zakupach możemy odebrać Oliwkę przeciwko rozstępom dla kobiet w ciąży Babydream o pojemności 250 ml za 1 grosz.


Tak jak pisałam wcześniej są to próbki, które otrzymałam całkiem niedawno (w ciągu miesiąca), jutro opiszę co udało mi się wygrać do testowania oraz w jakich konkursach możemy zagrać. Dodam jeszcze parę linków do produktów, które zamówiłam ale jeszcze do mnie nie dotarły.

Pozdrawiam i lecę za chwilę na przedostatnie spotkanie do szkoły rodzenia :)

1 komentarz:

  1. Podzielę się kilkoma linkami do darmowych próbek
    darmobranie.blox.pl - masa różnych próbek
    kosmetykizafree.com.pl - darmowe próbki kosmetyków
    darmomania.com.pl - próbki wszystkiego
    darmowa-pielucha.-pl - próbki dla dzieci
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń