poniedziałek, 10 sierpnia 2015

Bezpłatne próbki tkanin - Dekoria.pl

Jestem bardzo mile zaskoczona szybkością realizacji bezpłatnego zamówienia na stronie Dekoria
Próbki zamówiłam dnia 5 sierpnia, a 7 sierpnia już były u mnie. Na stronie można wybrać sobie wzory jakie nas interesują. Łącznie zamówić możemy 10 prostokątnych kawałków tkanin.
Ja zamówiłam sobie takie:




Dodatkowo w poprzednim tygodniu otrzymałam w końcu po jakimś miesiącu od zamówienia dozownik na płyn do płukania, który można było zamówić na Everydayme 
Zawiedziona byłam jednak opakowaniem, w jakim przyszedł produkt, zawsze wysyłali próbki w kartoniku a teraz był to zwykły niebieski woreczek, przez który dozownik mógł bez problemowo pęknąć, jednak ja otrzymałam cały.

Dozownik nadal możemy zamówić na stronie: www.everydayme.pl
 

1 komentarz: