środa, 23 września 2015

Projekt TRND - Paluszki serowe Cheese Snack - dla 3000 osób

Każda z 3 000 osób wybranych do udziału w projekcie otrzyma po jednym opakowaniu Cheese Snack Original oraz Cheese Snack Ketchup, a w każdym znich
12 paczuszek - po 4 sztuki pojedynczo pakowanych paluszków serowych!

Dla Ambasadora w projekcie:
  • 3 opakowania w formie dwupak - łącznie 6 opakowań Zott Cheese Snack Original (po 4 sztuki pojedynczo pakowanych paluszków serowych w każdym opakowaniu)
  • 3 opakowania w formie dwupak - łącznie 6 opakowań Zott Cheese Snack Ketchup (po 4 sztuki pojedynczo pakowanych paluszków serowych w każdym opakowaniu)
  • Kolorowanka – "Teatrzyk Cheese Snack”
  • Przewodnik projektu.
  • Książeczka „Twoje badanie opinii”
Do podarowania innym:
  • 3 opakowania w formie dwupak - łącznie 6 opakowań Zott Cheese Snack Original (po 4 sztuki pojedynczo pakowanych paluszków serowych w każdym opakowaniu)
  • 3 opakowania w formie dwupak - łącznie 6 opakowań Zott Cheese Snack Ketchup (po 4 sztuki pojedynczo pakowanych paluszków serowych w każdym opakowaniu)

Zestaw Cheese Snack 

66 komentarzy:

  1. Paluszki serowe Cheese Snack wypróbowałam wczoraj. Bardziej przypadły mi do gustu o smaku naturalnym. Są świetną przekąską zarówno dla dorosłych jak i dla dzieci. Zaletą jest to, że opakowanie zawiera 4 osobno zapakowane paluszki, dzięki czemu zachowują swoją świeżość. Mieszczą się bez problemu do torebki ;) Smakują zarówno na zimno jak i na ciepło (świetnie się rozpuszczają ).

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzisiaj dotarły Cheese Snack wypróbowałam wspólnie z moją rodziną .
    Smak naturalny dużo lepszy niż ketchupowy i wszyscy to potwierdzili.
    Jutro powędrują do pudełek śniadaniowych, myślę, ze jako przekąska na przerwę jest ok.
    Fajnie, ze są oddzielnie zapakowane

    OdpowiedzUsuń
  3. Polecam przekąskę serową Cheese Snack, która zawiera dużo wapnia i białka, przez co wspiera rozwój dziecka, a do tego jest smaczna i zdrowa, ponieważ nie ma w niej konserwantów i sztucznych barwników. Dostępna jest w dwóch smakach: original i ketchup, dlatego każdy mały smakosz wybierze coś dla siebie. Do tego każdy paluszek serowy pakowany jest pojedynczo, w ciekawe opakowania z motywem tygryska, dzięki czemu łatwo go zabrać jako przekąskę lub drugie śniadanie do szkoły, czy na spacer. Warto spróbować przekąski serowe Cheese Snack, ponieważ są naprawdę bardzo smaczne. krystyna215

    OdpowiedzUsuń
  4. Cheese Snack to pyszna przekąska serowa, za którą przepadają zarówno dzieci, jak i dorośli. Dzięki temu, że nie zawiera ona konserwantów i sztucznych barwników jest zdrowa i smaczna. W sklepie możemy ją znaleźć w dwóch wariantach smakowych: original oraz ketchup. Każdy serowy paluszek znajduje się w osobnym, kolorowych opakowaniu, dzięki czemu wygodnie jest go zabrać ze sobą jako drugie śniadanie do przedszkola, czy szkoły. Przekąskę Cheese Snack gorąco polecam każdemu, kto nie miał jeszcze przyjemności jej spróbować, ponieważ jest naprawdę dobra. heniusz

    OdpowiedzUsuń
  5. Te paluszki uzalezniają, po pierwsze skład jest miłym zaskoczeniem.
    wieksze buble sprzedawane w marketach z dopiskiem dla dzieci..
    a tu ser, pyszny, ciagnący się, nie za tlusty, polecam!

    kaska

    OdpowiedzUsuń
  6. Paluszki serowe cheese snack są doskonałą przekąską dla dzieci w czasie przerwy między zajęciami lekcyjnymi. Moja córka zajada się tymi orginal, mówi że są przepyszne. Ich zaletą jest to że każdy paluszek zapakowany jest osobno co pozwala im na zachowanie smaku i aromatu. Paluszki cheese snak polecam każdemu dziecku.

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam okazję już spróbować obu rodzajów Cheese Snack i zdecydowanie bardziej smakuje mi ten bez dodatku ketchupu. Niestety cena nie jest za bardzo zachęcająca. około 5 zł za 4 sztuki (każda szuka 21 gram). Cena za kg wychodzi naprawdę wysoka, biorąc pod uwagę, że jest to po prostu ładnie opakowana mozzarella. Podobno teraz ma być jakaś promocja i 8 sztuk ma kosztować 6,50. To już zdecydowanie lepiej. Zwłaszcza, że przekąska jest naprawdę smaczna i trudno poprzestać na 1 paluszku.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja wraz z dziećmi ze szkoły przekąskę serową Cheese Snack, szczerze polecam, posiadają one dużo wapnia i białka, a do tego jest smaczna i zdrowa, ponieważ nie ma w niej konserwantów i sztucznych barwników. Przekąskę można przrządzać na różne sposoby poprzez podawanie dzieciom bezpośrednio do spożycia po obróbkę na ciepło  cena wydaje mi się dość spora 5 zł za opakowanie natomiast pozytywna opinia ze względu na skład 

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli chodzi o opakowanie to super, najbardziej rzucające się w oczy spośród dostępnych na rynku serowych snaków. Dzieci nie przejdą w sklepie koło nich obojętnie. Smaki - większości osób testujących smakowały bardziej snacki ketchupowe - zawsze tylko naturalne lub z szynką, a to jest nowość. Bardzo smaczna nowość. Ale co jest dziwne to dzieciom bardziej smakują snacki naturalne. Córka jest nimi zachwycona. Mi natomiast smakują średnio, powinny być albo bardziej śmietankowe, albo bardziej serowe, ponieważ wydaje mi się że są bezsmakowe. Ale głównymi odbiorcami są dzieci, ja się nie znam :-) jeśli chodzi natomiast o "rozrywanie sera na paski" - niestety minus i od dzieci i od osób dorosłych, źle się rozdzielają, bardziej się rozrywają. Ogólne podsumowanie 7/10 !

    OdpowiedzUsuń
  10. koleżanka dała mi próbkę i muszę powiedzieć że te normalne są pyszne, ale ketchupowe jak dla mnie ohydne.

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam okazję wypróbować smaku naturalnego i ketchupowego. Ketchupowy wypadł troszkę gorzej, bardzo wyczuwalny smak koncentratu pomidorowego. Natomiast naturalne-rewelacja!!! Cała moja rodzina zachwycona, szczególnie dziecko. Musiałam je dać na górną półkę lodówki, żeby nie sięgnęła, bo co chwile tylko zaglądała do lodówki:) Polecam!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również miałem okazję spróbować tych pyszności sa naprawdę bardzo dobre bez żadnej dodatkowej chemi, za to ogromny plus. Dzieciaki przepadają za tymi przekaskami chociaż zdecydowanie częściej sięgają po smak naturalny.

    OdpowiedzUsuń
  13. My już próbowaliśmy :) Plus za skład, bo bez sztucznych barwników i konserwantów. Wygodne opakowania - bo są pakowane pojedynczo. Ale nam jakoś nie zasmakowały - te Oryginal to jeszcze ale te Keczupowe to nie dla nas. Córkę odrzuca też wygląd serków - mówi, że wyglądają jak robaki - ale to kwestia gustu ;) Koliber87

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja również jestem w posiadaniu paluszków serowych Cheese Snack. Byłam do nich sceptycznie nastawiona ale jak przeczytałam, że w składzie jest 100% sera mozzarella to zmieniłam zdanie. Cheese Snack jest świetną, serową przekąską dla dzieci jak i dla dorosłych. Super nadaje się jako dodatek do kanapki w czasie przerwy w szkole. W opakowaniu 4 paluszki osobno pakowane. Łatwe do rozpakowania i rozrywania, ciągnięcia, gryzienia ...sera!

    OdpowiedzUsuń
  16. Cheese Snack to przekąska serowa, za którą przepadają zarówno dzieci, jak i dorośli. Dzięki temu, że nie zawiera ona konserwantów i sztucznych barwników jest zdrowa i smaczna. Każdy serowy paluszek znajduje się w osobnym, kolorowych opakowaniu, dzięki czemu wygodnie jest go zabrać ze sobą jako drugie śniadanie do przedszkola, czy szkoły. W naszym domu zdania na temat Cheese Snack są podzielone. Dzieci niestety nie chciały ich za bardzo jeść a my, dorośli, wolimy smak ketchupowy. Osoby, z którymi się podzieliliśmy w większości chwaliły smak Original, także każdy musi dopasować smak do własnych upodobań, niemniej jednak, warto nauczyć dzieci jeść takie zdrowe przekąski bo są dużo lepsze dla nich niż słodycze czy fast foody.
    Polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam wszystkich ☺ Chciałam się podzielić z wami opinią o serowych przekąskach Cheese Snack firmy Zott.  Udało mi się dostać do kampanii by je przetestować i ocenić. Podzieliłam się nimi z rodziną , przyjaciółmi oraz znajomymi. Większość z nich była zgodna co do opinii serów. Smak oryginalny smakował każdemu  (no może prawie każdemu 😊 ) jest delikatny w smaku i bardzo pożywny. Jeśli chodzi o smak ketchupowy to niestety ale nie przypadł do gustu nikomu. Jego smak jest dziwny ( za mało serowy a za bardzo ketchupowy) , ciężko go określić. Najbardziej spodobał mi się skład tych przekąsek naprawdę jest bardzo dobry bez żadnych konserwantów i wspomagaczy smaku. Polecam każdej mamie kupić taką przekąskę i dawać dziecku do szkoły na drugie śniadanie ☺

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam wszystkich ☺ Chciałam się podzielić z wami opinią o serowych przekąskach Cheese Snack firmy Zott.  Udało mi się dostać do kampanii by je przetestować i ocenić. Podzieliłam się nimi z rodziną , przyjaciółmi oraz znajomymi. Większość z nich była zgodna co do opinii serów. Smak oryginalny smakował każdemu  (no może prawie każdemu 😊 ) jest delikatny w smaku i bardzo pożywny. Jeśli chodzi o smak ketchupowy to niestety ale nie przypadł do gustu nikomu. Jego smak jest dziwny ( za mało serowy a za bardzo ketchupowy) , ciężko go określić. Najbardziej spodobał mi się skład tych przekąsek naprawdę jest bardzo dobry bez żadnych konserwantów i wspomagaczy smaku. Polecam każdej mamie kupić taką przekąskę i dawać dziecku do szkoły na drugie śniadanie ☺

    OdpowiedzUsuń
  19. Witam wszystkich ☺ Chciałam się podzielić z wami opinią o serowych przekąskach Cheese Snack firmy Zott.  Udało mi się dostać do kampanii by je przetestować i ocenić. Podzieliłam się nimi z rodziną , przyjaciółmi oraz znajomymi. Większość z nich była zgodna co do opinii serów. Smak oryginalny smakował każdemu  (no może prawie każdemu 😊 ) jest delikatny w smaku i bardzo pożywny. Jeśli chodzi o smak ketchupowy to niestety ale nie przypadł do gustu nikomu. Jego smak jest dziwny ( za mało serowy a za bardzo ketchupowy) , ciężko go określić. Najbardziej spodobał mi się skład tych przekąsek naprawdę jest bardzo dobry bez żadnych konserwantów i wspomagaczy smaku. Polecam każdej mamie kupić taką przekąskę i dawać dziecku do szkoły na drugie śniadanie ☺

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam wszystkich ☺ Chciałam się podzielić z wami opinią o serowych przekąskach Cheese Snack firmy Zott.  Udało mi się dostać do kampanii by je przetestować i ocenić. Podzieliłam się nimi z rodziną , przyjaciółmi oraz znajomymi. Większość z nich była zgodna co do opinii serów. Smak oryginalny smakował każdemu  (no może prawie każdemu 😊 ) jest delikatny w smaku i bardzo pożywny. Jeśli chodzi o smak ketchupowy to niestety ale nie przypadł do gustu nikomu. Jego smak jest dziwny ( za mało serowy a za bardzo ketchupowy) , ciężko go określić. Najbardziej spodobał mi się skład tych przekąsek naprawdę jest bardzo dobry bez żadnych konserwantów i wspomagaczy smaku. Polecam każdej mamie kupić taką przekąskę i dawać dziecku do szkoły na drugie śniadanie ☺

    OdpowiedzUsuń
  21. Przekąska przetestowana, smak classsic smakuje wszystkim, ketchupowy już nie koniecznie, ale zapiekany na kanapkach bardzo fajnie smakuje:) Generalnie przekąskę polecam, zdrowa, szybka, " bez sztuczności" w składzie, świetna dla dzieci ale i dla dorosłych.

    OdpowiedzUsuń
  22. Przekąski nam smakowały, ale wersja classic jest lepsza od smaku ketchup. mój synek chętnie zajadał na kolacje lub jako przekąskę w ciągu dnia.

    OdpowiedzUsuń
  23. MamaJulki :) Serki to przepyszna przekąska . Ja osobiście dałbym ciut więcej ketchupu :) Taki projekt jest fantastyczny ponieważ można poznać nowe produkty , tak naprawdę dzięki temu wiele osób z naszego grona po spróbowaniu zaczęło kupować przekąski serowe Cheese Snack:)

    OdpowiedzUsuń
  24. u nas świetnie sprawdzają się serowe przekąski Cheese Snack, córce smakują oba smaki. My z mężem zdecydowanie wolimy smak Original.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MamaJulki :) Ja z mężem tez preferujemy oryginał , lecz mała polubiła z keczupem :)

      Usuń
  25. KrzysK :) Cheese Snack hm niby to zwykły serek . Dzieci bardzo uwielbiają te paluszki serowe . Jest mleko , jest wapń i są składniki mineralne i odżywcze Wspiera zdrowy rozwój dziecka, nie zawiera konserwantów i sztucznych barwników. Cheese Snack to zdrowa przekąska chętnie jedzona przez dzieciaki i dorosłych . Krótko mówiąc polecam z całego serca przekąski serowe jak i w domu tak i w szkole oraz w podróży pałeczki serkowe Cheese Snack

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja również testowałam Cheese Snack. Przekąska rozeszła się błyskawicznie, najbardziej smakowała w wersji oryginalnej, ale ketchupowe też nie były złe.
    Za Cheese Snack przemawia brak konserwantów i sztucznych barwników, mnóstwo wapnia i małe opakowanie, w sam raz jak na przekąskę.
    To zdrowa przekąska, po którą ja, jako mama, też chętnie sięgałam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Witam również testuję przekąski serowe wraz z moim 3 latkiem, ale muszę stwierdzić, że zdania na temat przekąsek są podzielone, kwestia gustu, napewno jest to zdrowa przekąska dla dzieci a mi najbardziej do gustu przypadły original. Polecam

    OdpowiedzUsuń
  28. Wypróbowaliśmy paluszki Cheese Snack Oryginal i z ketchupem - wynik: dzieci wolą Oryginal a dorośli z ketchupem. Super przekąska, która można zabrać do pracy czy do szkoły lub na wycieczkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja również testuję ten przysmak. Podzieliłam się z dzieciakami ze świetlicy szkolnej, które przekazały rodzicom informacje o "bardzo dobrym smaku pałeczek". Zaabsorbowani rodzice pytali mnie, co to za tajemniczy przysmak jadły ich dzieci. Pokazałam paluszek Cheese Snack Oryginal (bo tylko taki mi jeszcze został), opowiedziałam o zdrowym składzie, braku konserwantów oraz o tym, że sposób pakowania pozwala na "dawkowanie" dziecku pojedynczych paluszków jako przekąskę między lekcjami. Rodzice ustosunkowali się pozytywnie.

    OdpowiedzUsuń
  30. Przekąska świetna, nam i moim znajomym przypadła do gustu bardziej ta o smaku oryginal. dzieci się zajadają tym serkiem. Super sprawa na przekąskę do szkoły, spacer lub między posiłkami.

    OdpowiedzUsuń
  31. My również testujemy paluszki . Są świetna przekąską na szybko ,starsza córka chętnie zabiera je do szkoły i częstuje koleżanki ,którym tez posmakowały.Na pewno na stałe zagoszczą w naszym domu :-) Pozdrawiam wszystkich testerów Anna J

    OdpowiedzUsuń
  32. Wiolkabroz
    Moja ocena jest jak najbardziej pozytywna , zarówno serowe jak i keczupowe bardzo dobrze smakują , lecz zdania podzielone jednym smakowa bardziej klasyczne drugim bardziej ketchupowe. U nas najbardziej smakowały dorosłym , natomiast dzieciom średnio smakowały , pewnie to kwestia smaku i gustu. Fajnie przekąski do szkoły, pracy oraz wycieczkowe. Przekąski spakują też dobrze na ciepło.Serowa przekąska Cheese Snack mają Plus za skład na prawdy godny polecenia(sztucznych barwników i konserwantów) Ketchupowy wypadł troszkę gorzej, od oryginalnego.

    OdpowiedzUsuń
  33. I nam udało się dostać do testów. Przekąski serowe trafiły w gusta i małych i dużych smakoszy - nikt nie wybrzydzał. Są przede wszystkim zdrowe i smaczne, więc z powodzeniem mogą zastąpić słodycze. Do zabrania wszędzie, bo smaczne i w temperaturze pokojowej i prosto z lodówki, a dodatkowo mają poręczny format. Cena co prawda nieco wysoka, ale po przeliczeniu na batonik wychodzi tak samo - warto więc wybrać Cheese Snack. Polecam wypróbowanie na gorąco i zrobienie własnych hot-dogów serowych lub chrupiących przekąsek. Przepis? Wystarczy ciasto francuskie i odrobina sosu i oczywiście Cheese Snack. Ciasto kroimy na kawałki długości 1cm większej niż Cheese Snack i szerokości około 2cm, smarujemy ulubionym sosem i zawijamy Cheese Snack w całość. Do piekarnika na 25 minut i mamy pyszne hot-dogi! Natomiast chrupiące przekąski otrzymamy po zamoczeniu Cheese Snack w roztrzepanym jajku i specjalnej panierce oraz podgrzaniu całości w piekarniku przez 15 minut. Pyszny smak gwarantowany!

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja także miałam okazję testować paluszki Cheese Snack firmy Zott. Jak się okazało to bardzo zdrowa i pożywna przekąska. Wyprodukowana z najwyższej jakości mleka oraz naturalnych dodatków, bez żadnych konserwantów i sztucznych barwników- dla mnie duży plus. Nam bardziej odpowiadał smak Orginal niż Ketchupowy, ale to kwestia gustu. Każdy paluszek zapakowany jest osobno dzięki temu zachowują swój smak i aromat. Opakowanie bardzo praktyczne i wygodne. Bez problemu możemy zabrać Cheese Snack wszędzie gdzie tylko chcemy, do szkoły, na spacer, czy piknik. Sprawdzają się rewelacyjnie jako przekąska między posiłkami. Gdy tylko zgłodniejemy możemy schrupać smaczne paluszki serowe. Wiem, że podając dziecku Cheese Snack dostarczam mu niezbędnych składników odżywczych i mineralnych, a to co najważniejsze że wspieram przez to jego prawidłowy rozwój. Gorąco polecam!!! Z pewnością paluszki zastaną z nami na dłużej.

    OdpowiedzUsuń
  35. super przekąska do szkoły, mój syn zawsze zabiera i dzieli się z kolegami, czyli paluszki serowe cheese snack smakują nie tylko jemu.

    OdpowiedzUsuń
  36. Dzieci na wieść o testowaniu Cheese Snack były zachwycone i z niecierpliwością czekały na przesyłkę,która dotarła błyskawicznie, oczywiście świetnie zapakowana.
    Do testowania dostałem:
    -3x2 opakowania Cheese Snack Original czyli 6 opakowań
    -3x2 opakowania Cheese Snack Ketchup czyli 6 opakowań
    -Książeczka „Twoje badanie opinii”
    -Kolorowanka dla dzieci Teatrzyk Cheese Snack
    -Przewodnik projektu.
    W każdym opakowaniu znajdowały się 4 osobno pakowane paluszki serowe, taka forma jest bardzo fajna,gdyż można wygodnie zabrać je jako przekąskę do pracy lub szkoły.
    Oprócz tego przesyka zawierała do rozdania znajomym:
    -3x2 opakowania Cheese Snack Original czyli 6 opakowań
    -3x2 opakowania Cheese Snack Ketchup czyli 6 opakowań
    Dzięki temu, że nie zawiera ona konserwantów i sztucznych barwników jest zdrowa i smaczna.Jednak zdania na temat Cheese Snack są podzielone.Najbardziej mojej rodzinie i znajomym zasmakowały paluszki original,niestety ketchupowe nie znalazły swoich zwolenników.Dzieci chętnie zabierały po jednym paluszku serowym do szkoły, tygrysek na opakowaniu zachęcał je do jedzenia tej zdrowej przekąski.
    Polecam spróbować, kto nie miał okazji brać udziału w kampanii
    Janek81

    OdpowiedzUsuń
  37. Witam
    Mnie także udało się przetestowac te paluszki serowe. Są świetne wszystkim z moich znajomych bardzo smakują.
    Maniek7811

    OdpowiedzUsuń
  38. Moja rodzina i ja również testujemy paluszki serowe cheese snack. ogromny plus za brak ulepszaczy! Paluszki są dobre jako przekąska do szkoły idealne. Mój syn bierze do szkoły i... zjada co jest dla mnie plusem, bo mając do wyboru inną przekąskę wybiera właśnie cheese snack.

    OdpowiedzUsuń
  39. JUWO1 - Ja również jestem w posiadaniu paluszków serowych Cheese Snack. Byłam do nich sceptycznie nastawiona ale jak przeczytałam, że w składzie jest 100% sera mozzarella to zmieniłam zdanie. Każdy paluszek zawiera ogromną ilość, tak bardzo ważnego wapnia i białka.
    Cheese Snack jest świetną, serową przekąską dla dzieci jak i dla dorosłych. Super nadaje się jako dodatek do kanapki w czasie przerwy w szkole. W opakowaniu 4 paluszki osobno pakowane. Łatwe do rozpakowania i rozrywania, ciągnięcia, gryzienia ...sera! Ogromnym plusem - dwa warianty smakowe do wyboru- paluszki ketchupowe i oryginalne –serowe.
    Moje dzieci na początku jadły tylko te serowe ale teraz to im nawet ketchupowe zasmakowały. Wśród znajomych zdania podzielone a to znaczy, że każdy znajdzie dla siebie odpowiedni smak paluszka serowego Cheese Snack. - JUWO1

    OdpowiedzUsuń
  40. Mojemu dziecku niestety nie smakują, ale dzieci znajomych chętnie je zajadają, choć bardziej smakują im te o oryginalnym smaku.

    OdpowiedzUsuń
  41. Serowa przekąska Cheese Snack dla dzieci jest pyszna i smakowita ,my dorośli chętnie się nią zajadamy.Moim dzieciom bardzo posmakowała, starsze bierze nawet do szkoły jako przekąskę na drugie śniadanie.

    OdpowiedzUsuń
  42. paluszki serowe to coś na co czekałam, to idealna przekąska dla dzieci ponieważ jest zdrowa! Dzieci cenią sobię oryginalną formę podania i zabawę z jedzenia, zestaw dotarł bardzo szybko, był porządnie zapakowany. Takie projekty lubię!
    najbardziej smakowały nam paluszki naturalne, dzieci ciągle się uch domagają :)
    angella

    OdpowiedzUsuń
  43. dzieciakom zasmakowały paluszki cheese snac. Syn bardzo chętnie bierze je do szkoły jako dodatek do drugiego śniadania, a mnie bardzo cieszy, że je coś zdrowego bez konserwantów i sztucznych barwników.

    OdpowiedzUsuń
  44. Cheese Snack
    Pyszna przekąska serowa dostępna w dwóch wariantach, Ketchup i Original wyprodukowana z naturalnych składników bez konserwantów i sztucznych barwników, która zawiera wiele cennych wartości odżywczych. Polecam!!! ‪#‎CheeseSnack‬ ‪#‎TRND‬

    OdpowiedzUsuń
  45. Na początku zachwyt nad fajnie przygotowanym graficznie opakowaniem które z całą pewnością przyciągnie najmłodszych. Kolejny plus za pakowanie pojedynczo, nie trzeba brać całej paczki a potem martwić się, że wszystko nie zostało zjedzone i się zepsuje. Niestety u nas nie posmakowały nikomu. Ketchup mało wyraźny w smaku a orginal bez smaku całkiem.

    OdpowiedzUsuń
  46. I my mieliśmy okazję wspólnego testowania z dziećmi serowych przekąsek Cheese Snack. Najpierw przestudiowałam skład (oczywiście byłam przekonana, że to kolejne chemiczne cudo). Wielki plus za brak konserwantów i składników chemicznych. Kolorowe opakowanie z tygryskiem również ma znaczenie że przekąska chętnie jest zjadana przez dzieci. Mając w domu dwójkę dzieci sądziłam, że opinie o ich smaku będą podzielone i tak właśnie się stało. Młodszy bardziej polubił smak Original. Starszy syn (niejadek) ku mojemu zdziwieniu zajadał oba smaki z wielkim smakiem. Smak Original jest delikatny i śmietankowy zaś smak Ketchup wraz z nutą śmietankowego smaku niesie ze sobą lubianego przez dzieci posmaku ketchupu. To niewiarygodne jak w prosty sposób można dostarczyć małemu organizmowi zaopatrzenie w składniki mineralne i odżywcze.
    Ja ze swojej strony szczerze polecam serowe przekąski Cheese Snack. Można śmiało podawać bez ograniczeń dzieciakom, a i dorosły z chęcią po nie sięga.
    #‎CheeseSnack‬ ‪#‎TRND‬‬

    OdpowiedzUsuń
  47. ‎Cheese Snack‬ są świetną przekąską do pracy czy szkoły. Bardzo smakuje małym dzieciom. W składzie nie ma żadnej chemii. Polecam.
    #‎CheeseSnack‬ ‪#‎TRND‬‬

    OdpowiedzUsuń
  48. Paluszki są świetne jako przekąska dla dziecka do szkoły bądź na wieczór po kolacji. Moje dziecko mniej sięga po słodycze.

    OdpowiedzUsuń
  49. Paluszki są świetne jako przekąska dla dziecka do szkoły bądź na wieczór po kolacji. Moje dziecko mniej sięga po słodycze.

    OdpowiedzUsuń
  50. Szczerze polecam te paluszki serowe. Są genialnym pomysłem producenta.Dla dzieci zdrowe,smaczne,pożywne a przede wszystkim duzy plus za oddzielnie pakowane paluszki i łatwą do otworzenia folie w której sie miesci paluszek. Najbardziej smakuja moim pociechom i dzieciom znajomym te o smaku oryginalnym- te ketchupowe zajada z kolei moj mąż ze swoim kolegą ;-D - Duze dzieci...

    OdpowiedzUsuń
  51. Również miałyśmy przyjemność testować serowe paluszki Cheese Snack. Podobnie jak u innych, dzieciakom bardziej przypadły do gustu te o smaku naturalnym. Gdy już nieco przejadły się paluszkami jako zimną przekąską, rozsmakowały się w wersji na ciepło. Szkolni koledzy z początku patrzyli na paluszki dość sceptycznie, jednak na następny dzień sami dopytywali, czy mamy jeszcze dla nich serową przekąskę ;-) Polecamy wszystkim, małym i dużym!

    OdpowiedzUsuń
  52. AniazLca :Paluszki Zott Cheese Snack mogę szczerze polecić jako smaczną i zdrową przekąskę. Moim dzieciom bardziej smakowały naturalne ale i czasem chwyciły za keczupowe. Ogromną zaletą jest to, że są pyszne także na ciepło - ja robiłam zwykłe grzanki na patelni, na grzankę plaster pomidora i pokrojony paluszek, patelnię przykryłam przykrywką i po chwili był gotowy tost z roztopionym serkiem, jeszcze szczypiorek na wierzch i zajadali aż miło. Wygodne te paluszki bo i gotowa przekąska dla małych głodomorów i w razie potrzeby coś szybkiego można przyrządzić.

    OdpowiedzUsuń
  53. Testowałem Chese Snack w programie TRND. JAko niezależny tester powinienem opisać rzetelnie produkt... Serki są smaczną przekąską dla dzieci i dorosłych. Myślę że dużo lepiej zjeśc taka przekąskę niż chpsy czy słodycze. Serki bardzo fajnie sie "rozdziera". wtedy dzieli się na mnejsze serowe paseczki. Smak delikatny i przyjemny. Zazwyczaj po jednym miało się ochotę na następny :) Co do smaków mi mniej podszedł ketchupowy, a nawet moim dzieciom dużo mniej smakował. Natomiast naturalny smak był pycha.. Polecam taka przekąskę na kolację lub między posiłkami. Albo na zjedzenie czegoś przez dorosłych przed wyjściem do pracy gdzie je się w biegu. :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Ota moja szczera opinia :) Kilka prób na dziaciakach w różnym wieku2 lata, 3 lata, 7 lat i 15 lat. Niestety w wersji podstawowej nie cieszą się powodzeniem. Na gorąco - jest znacznie lepiej, zrobiliśmy również pasty z jajkiem i startym serkiem lub makrelą wędzoną,odrobiną majonezu i bardzo smakowało :) Opakowanie fajne, oddzielnie pakowane paluszki na plus, konsystencja powinna być bardziej kremowa a smak serowy - to na minus. Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  55. Otrzymałam paluszki jako tester produktu. Dzieci były zachwycone, wyczekiwały kuriera z niecierpliwością :) Pomysł z przekąska serową okazał się strzałem w dziesiątkę! :) Koledzy ze szkoły dzieciaków też były wniebowzięte :) Czekam na kolejne smaki paluszków. Jak dla mnie ketchupowe najlepsze!! :)

    OdpowiedzUsuń
  56. A u nas zdania podzielone. Ja z synem zjemy ale tylko po uprzednim roztopieniu chees snack w piekarniku. Corka z tesciowa wola prosto z lodowki na zimno. Za to w szkole syna dzieciaki pochlaniaja te przekaski

    OdpowiedzUsuń
  57. Ja również z moją córeczką dostaliśmy się do kampanii Chese Snack w programie TRND. Serowe paluszki w wersji keczupowej przypadły bardzo maluchom w wieku siedmiu lat, jako przekąska na przerwie w szkole. Pierwszoroczniaki zakochały się w paluszkach serowych i pochłonęły je migiem na przerwie. Paluszki są ciekawie zapakowane z tygryskiem, smak ketchupu jest wyczuwalny co podkręca smak sera. Ponad to zawierają wartości odżywcze takie jak wapń i białko , który jest ważny w rozwoju dziecka. Przekąska bardzo smakuje dzieciom. Natomiast cena jest troszkę za wysoka, bo nie ukrywajmy nie każdego stać, aby kupować 8 szt. paluszków za 6,50 zł, Każdy z rodziców chce jak najlepiej dla swoich dzieci i ich rozwoju więc w moim odczuciu cena powinna oscylować ok 4zł, a wtedy więcej szkrabów biegałoby z paluszkami Cheese Snack na przerwach.

    OdpowiedzUsuń
  58. Miałam okazję testować Cheese Snack dzięki TRND. Muszę przyznać, że jest to super przekąska. Wersja podstawowa cieszyła się większym uznaniem smakowiczów. Najbardziej paluszki smakowały nam zaraz po wyciągnięciu z lodówki. Dzieciaki zajadały paluszki w momencie. Ja osobiście wolałam dzielić je na części i rozdzierać :-)

    OdpowiedzUsuń
  59. Pyszna serowa przekąska w dwóch smakach: oryginalnym i o smaku ketchupu. Główną zaletą jest świetny skład nie zawierający żadnych konserwantów czy sztucznych barwników, dzięki czemu możemy podarować dziecku przekąskę, która jest smaczna i przede wszystkim zdrowa.

    OdpowiedzUsuń
  60. Ja również niedawno odkryłam zdrową i jak że smakowitą przekąskę w postaci serowych paluszków
    Producent zapewnia ,że jest bez sztucznych barwników oraz że zawiera sporą ilość białka i wapnia
    zawiera sporą ilość białka i wapnia

    Przekąska jest napewno smakowita bo mój synek zjadł dwa paluszki o smaku ketchupowym , mnie do gusty przypadł smak tradycyjny czyli zwykły serowy bo te dwa warianty smakowe są dostępne. Czyli każdy znajdzie powinien znaleźć coś dla siebie :)
    Ten Cheese Snack od firmy Zott to napewno zdrowa , serowa przekąska. U nas sprawdziła się między innymi podczas spaceru.
    Chociaż ostatnio chętnie była jedzona przez wszystkich domowników na śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  61. uwielbiam trnd :) uwielbiam ich testy i możliwosc dzielenia się nowinkami. Dzieci mialy radoche i z jedzenia i rozpakowywania, dorosłym jednak nie zawsze smakowało, minus za którki termin przypatności i za cene na przyszlosc. Annadrozd

    OdpowiedzUsuń
  62. Również otrzymałam paczkę - oba warianty zasmakowały zarówno młodszym jak i starszym. Porcja jest idealna, a smak delikatny.

    OdpowiedzUsuń
  63. "miodowyporanek" - Pyszna serowa przekąska Zott Cheese Snack smakowała mnie, mężowi jak i dzieciakom. Dzięki dwóm wariantom, każdy mógł wybrać swój ulubiony. Świetnie smakuje na zimno jak i na gorąco. Polecam zrobić dodać je do tostów. Pycha. - "miodowyporanek"

    OdpowiedzUsuń
  64. HISZPAŃSKASALSA --- Zott Cheesee Snack to smakowita serowa przekąska, która zasmakuje dzieciakom i dorosłym. Moje pociechy uwielbiają wersję ketchupową, szczególnie na gorąco. Ja i mąż lubimy obie wersje, ale bardziej jednak przemówił do nas smak klasyczny. Na pewno sięgniemy po nią ponwanie przy najbliższej okazji. --- HISZPANSKASALSA

    OdpowiedzUsuń