piątek, 23 października 2015

Warsztaty dla Kobiet w ciąży i Rodziców MAMA WIE! Poznań 18.10.2015

Jako, że jestem "świeżo upieczoną" mamą postanowiłam zapisać się na bezpłatne warsztaty dla Mam, które odbyły się w Poznaniu. Dowiedziałam się o nich z gazety, którą czytałam już w ciąży "M jak mama" - gorąco polecam :) Spotkanie odbyło się W Illon Hotel w Poznaniu o godzinie 10. Na spotkaniu była mowa trochę o karmieniu piersią, mleku modyfikowanym, krwi pępowinowej jak i bardzo ciekawe wykłady fizjoterapeuty psychoruchowego - Pawła Zawitowskiego. Ostatnim ciekawym wykładem była pierwsza pomoc u niemowląt i dzieci - wybranym przez grupę tematem było zachłyśnięcie. Na końcu odbyło się losowanie ciekawych nagród (niestety mi nie udało się nic zdobyć). Jednak na każdego uczestnika czekał miły upominek. W torbie z upominkami znajdowały się:
- liczne ulotki
- prosty poradnik wiązania chusty
- kupony rabatowe (na sesje zdjęciową, do sklepu z odzieżą ciążową)
- zaproszenie  na szkolenie z pierwszej pomocy
- od firmy Lansinoh - krem na sutki w postaci lanoliny oraz dwie wkładki laktacyjne
- hipoalergiczny żel do mycia twarzy Biały Jeleń
- Dzidziuś: mleczko do ciała, płyn ginekologiczny, płyn do kąpieli
- myjka do ciała Fiki Miki
- Sylveco: krem do twarzy na dzień, lekki krem nagietkowy, łagodzący krem pod oczy, pdbudowujący szampon pszeniczno-owsiany, krem pielęgnujący do twarzy i ciała dla dzieci
- pieluszka flanelowa od Enfamil
- mleko modyfikowane Enfamil Premium Lipil DHA 2








A już na początku grudnia odbędą się kolejne warsztaty tym razem organizowane przez "Świadoma Mama" ja się wybieram a Wy? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz