piątek, 1 kwietnia 2016

Zdobycze: Marzec

Minął kolejny miesiąc roku 2016 i dotarły do mnie nowe zdobycze, próbki i produkty do testowania.

Na początku dotarła do mnie długo wyczekiwana nagroda: podkładki śniadaniowe wygrane w konkursie Jogobella Breakfast, które sama zaprojektowałam


W konkursie Amica organizowanym na Dzień kobiet udało mi się zgarnąć blender, zapewne wiele z Was go ma również, bo było do wygrania ich aż 5 tysięcy

2 próbki szamponu do włosów Bioxsine (akcja była na facebooku) 

Testowanie aplikacji w telefonie www.showroomprive.pl i 35 zł do wydania na zakupy, do testowania załapałam się na OFEMIN Kupiłam pufę ze schowkiem Auta dla mojego Szkraba, przewidywany czas dostawy to dopiero 2 maja, więc realne zdjęcie wstawię jak do mnie dotrze. Musiała dopłacić 15 zł jedynie za koszty wysyłki.
Próbki Feminum, które można cały czas zamawiać poprzez formularz kontaktowy LINK

Próbki kremów Vichy dopasowane do typu mojej skóry, nadal można je zamawiać pod linkiem: VICHY
Przesyłka trochę długo idzie, więc radzę się na to nastawić ;)

Puszka mleka Nestle Nan Pro 2 o pojemności 800g do testowania, Nestle czasem ogłasza rekrutację do swoich testów na stronie: zdrowystartwprzyszlosc 

Jeszcze jedno mleko modyfikowane, tym razem Bebiko Pro+ 2 o pojemności 600g, nadal możecie zgłaszać się do testów TUTAJ

I ostatnia zdobycz tego miesiąca, zakwalifikowałam się do testowania nowego dezodorantu Garnier Neo Dry Mist dzięki Ofemin Musze przyznać, że ma bardzo ładny zapach :)

Ciekawe co przyniesie nowy miesiąc :)

Zapraszam przy okazji na mój Fanpage na Facebooku!
https://www.facebook.com/Darmowe-pr%C3%B3bki-testy-i-konkursy-856556634463599/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz