poniedziałek, 18 lipca 2016

Przetestuj oczyszczacz powietrza Philips AC3256

Chcesz przekonać się, jak oczyszczacz powietrza Philips pomaga łagodzić objawy alergii, usuwając do 99,97% wisusów, bakterii i alergenów z powietrza w Twoim domu? Wypełnij i wyślij zgłoszenie. Być może to Ty przetestujesz go aż przez 60 dni!

Przebieg testowania
-Zarejestruj się.
-Otrzymasz mail z instrukcją przesłania filmu.
-Wyślij krótki film uzasadniający, dlaczego to Wy powinniście przetestować oczyszczacz.
-Jeśli zastaniecie wybrani, otrzymacie oczyszczacz do testowania przez 60 dni.
-W trakcie testów weźcie udział w konkursie - macie szansę otrzymać oczyszczacz na własność! Stwórzcie, film o tym, jak pomógł Wam oczyszczacz i wyślijcie go nam.
-Jeśli wyróżnimy Wasz film, otrzymacie oczyszczacz w nagrodę.

https://www.producttesterprogram.philips.com/pl/tests/135/detail/oczyszczacz-powietrza-philips-ac3256

5 komentarzy:

  1. Świetny pomysł na promowanie czystego powietrza w domach!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również mogę powiedzieć, że bardzo lubię takie urządzania. Mam u siebie oczyszczacz powietrza https://zdrovi.pl/k/oczyszczacze-powietrza/coway/ i oczywiście wszystko sprawdza się tak jak go opisywali. Dlatego jestem bardzo zadowolona jeżeli chodzi o jego działanie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też jestem za tym, żeby promować taki sprzęt. Czyste powietrze w domu jest bardzo ważne, a jak widać taki oczyszczacz potrafi prawie w 100% oczyścić powietrze ze szkodliwych pyłów, kurzu, bakterii, wirusów. Ja z kolei dużo dobrego słyszałam o odświeżaczach firmy Sharp. Taki sprzęt https://matrixmedia.pl/oczyszczacz-sharp-ua-pm50e-b-czarny.html powinien świetnie się sprawdzić w wielu domach, także i w biurach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy konkurs, ja od lat korzystam z oczyszczacza lIFAair LA350
    . Kupiliśmy go razem z żoną, gdy wskaźniki smogu znacznie się pogorszyły. Do tej pory sprawuje się bez zarzutów

    OdpowiedzUsuń