niedziela, 21 sierpnia 2016

Zostań Ambasadorem Tchibo Card

Dzisiaj byłam odebrać mój zestaw ambasadora Tchibo, biorę udział w akcji dzięki Rekomenduj.to
Przy tej okazji mogłam sobie wybrać dowolną kawę za 1 zł i osoba, która towarzyszyła mi (mój Mąż ;)) również dowolną kawę otrzymał za 1 zł. Wraz z zestawem otrzymałam też logowaną torbę na zakupy oraz kilka ulotek i zniżek.


Chcecie również zostać Ambasadorami i mieć te same zniżki co ja?
Jak działa taki program?
-Zaproś znajomych do klubu TchiboCard
-Wpadnijcie razem do sklepu Tchibo, by znajomy zapisał się do klubu.
-Ty otrzymujesz pieczątkę i rabat za polecenie
-Twój znajomy też może zostać Ambasadorem i zdobywać rabaty
-Cieszcie się chwilą z kawą za 1 zł.
-Odkrywaj kolejne rabaty, zachęcając bliskich do dołączenia do klubu TchiboCard


Za daleko do sklepu?
Spokojnie! Do klubu TchiboCard możesz zapisać się również online. Z TchiboCard masz więcej możliwości:
- Darmowa dostawa każdego zamówienia
- Dedykowane oferty tylko dla Klubowiczów
- Zbierasz Ziarna Tchibo - za każde wydane 1 zł, otrzymujesz 1 Ziarno
- Zniżki nawet do 75% z Ziarnami Tchibo

Czas trwania promocji: 01.08 - 30.09.2016


http://www.prezentyodtchibocard.pl/index.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz