wtorek, 1 listopada 2016

Kampania płatków zbożowych Lubella z STREETCOM

W poprzednim tygodniu otrzymałam duży karton pełen zbożowych pyszności!
 
Paczka Ambasadorki zawierała:
-4 opakowania płatków Lubella w 4 wariantach smakowych dla mnie
-4 opakowania płatków Lubella w 4 wariantach smakowych do rozdania innym
-16 sztuk papierowych opakowań na porcję płatków śniadaniowych dla znajomych
-16 sztuk naklejek na torebki
- słoiczek na przygotowanie smakowitej przekąski


Rodzaje płatków:
-Płatki jęczmienne z crunchem jęczmiennym i prażonymi ziarnami dyni i słonecznika

-Płatki jęczmienne z otrębami i puffem z pszenicy i płatkami w czekoladzie

-Płatki ryżowe z crunchem ryżowym i żurawiną

-Płatki żytnie z puffem z żyta i czarną porzeczką

Płatki już rozdałam, smakosze zadowoleni z niespodzianki. A i my już je wypróbowaliśmy, ja osobiście uwielbiam takie lekkie śniadanko. Jeszcze ciekawiej jak można je zjeść nie tylko z mlekiem, ale też jogurtem czy przygotować z nich batoniki. Na odwrocie opakowań płatków Lubella możemy znaleźć przepisy na przekąski.



Za kulisami:
Syn nie mógł się doczekać kiedy Mama da mu spróbować pyszności ze słoika :) Jak zawsze nie odstępował mnie na krok :)


Chcesz brać udział w ciekawych testach nowości ?
Zarejestruj się na Streetcom, portal i produkty są zupełnie darmowe :)

https://ekspert.streetcom.pl/pl/secured/user/share-registration/b8d92469abfed0fce7a791ed090f6956

#lubella #platkizbozowe

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz