piątek, 11 grudnia 2015

Zostałam ambasandorem marki Pedigree

Wczoraj otrzymałam paczkę produktów dla mojego psiaka do testowania. Jakiś czas temu pisałam Wam TUTAJ, ze można zostać ambasadorem marki Pedigree lub Whiskas i otrzymać zapas karmy dla swojego pupila na 2 tygodnie.
Mi się udało, a Wam ?

W zestawie znalazłam:
- karme suchą Vital protection z drobiem i warzywami dla psów doroslych 2,4 kg
- 2x karma pelnoporcjowa w puszce z wołowiną w galarecie 400 g
- 2x saszetki z wołowiną 100 g
- 2x denta stix (w paczce jest 7 szt.)
- 2x Rodeo sprezynki do żucia z wołowiną (w paczce jest 7szt.)

Z tego co widziałam każdy dostawał inna paczkę, zależy to od wagi i wieku pupila ;-)

Teraz tylko moja psinka musi zacząć testowanie!



Nadal można zapisywać się do testów, co jakiś czas będą wysyłane produkty do testów.

2 komentarze: