czwartek, 2 lipca 2015

Darmowa butelka do karmienia Tommee tippee i zakupy wyprawki dla Niemowlaka

W niedzielę byliśmy z mężem na pierwszych zakupach po wyprawkę dla mnie do szpitala i dla naszego maleństwa. Zakupy robiliśmy w AkpolBaby - szczerze mogę polecić ten sklep, bo jest w miarę tani - ceny są podobne jak na Allegro.
Łóżeczko dla dziecka mamy większe niż standardowe, bo 140x70 cm ( z funkcją tapczanika, więc posłuży mu około 5-6 lat) z tego powodu jest mniejszy wybór takich rzeczy jak pościele, przewijaki, ochraniacze na łóżeczka - które są tylko na zamówienie. Ale z przewijakiem jakoś nam się udało i z 4 dostępnych wzorów wybraliśmy, ten który nam się spodobał.
Natomiast pokrowce na przewijak zostały już tylko różowe, więc to będę musiała zakupić gdzieś indziej :) Zresztą przyda się ich więcej niż tylko jeden.
Na szczęście udało się też kupić bawełniane prześcieradło marki Dzidziuś w ładnym kolorze ecrui, teraz żałuję, że nie kupiłam jeszcze jednego minimum, bo był w fajnej cenie 15 zł, ale promocja już się skończyła.
Kolejnym etapem zakupu był termometr do wanienki, nożyczki do paznokci i szczotka do włosów. Kupiliśmy takie jakie nam się najbardziej podobały nie tylko wizualnie, ale i były dobrej jakości (tak nam się przynajmniej wydaje, bo ile ludzi tyle opinii, a jest to nasze pierwsze dziecko więc doświadczenie mamy zerowe) :)
- zestaw do paznokci CanpolBabies - tyle, że pilniczek jest niebieski :P
- szczoteczka do włosów z naturalnego koziego włosia + grzebień BabyOno
- termometr do wanienki BabyOno

Oczywiście musiałam też zakupić majtki poporodowe do szpitala, wzięłam te z siateczki, pakowane po dwie sztuki - jedna są niskie a drugie wysokie (bokserki) w dotyku są bardzo mięciutkie, nie przeczytałam żadnej złej opinii na ich temat, do tego pomimo że są jednorazowe to użytkowniczki tych majtek mówiły, że można je normalnie prać i nic się z nimi nie dzieje. Jednak myślę, że będę musiała zakupić sobie jeszcze jedną taką paczuszkę.
  Jeszcze była fajna promocja na wkładki laktacyjne, bo za 72 sztuki zapłaciłam tylko 11 zł, wkładki są firmy NUK dostałam zresztą już parę ich sztuk na szkole rodzenia, oczywiście jeszcze nie mam po co ich używać. Ale wydają się być bardzo fajne, są mięciutkie i miłe w dotyku.

To by było tyle na ten dzień zakupów, jeszcze dużo zostało przed nami rzeczy niezbędnych do funkcjonowania naszego maleństwa, ale zostało jeszcze półtorej miesiąca :) Do zakupów dostaliśmy paczuszkę z ulotkami, drewnianą ramką na zdjęcie, piosenkami na płycie od Pampers, długopis Tommee Tippee, próbkę żelu do kąpieli Oillan, paczuszkę wkładek laktacyjnych (6 szt.) marki Tommee Tippee i co ciekawe ulotkę informującą o jej wymianie na butelkę do karmienia od Tommee Tippee 150 ml w sklepach Akpol. Oczywiście ja nie mogłam przeoczyć tej okazji! 
Całe szczęście na drugi dzień musiałam się udać do Akpolu, bo stwierdziliśmy, że zakupimy jeszcze stojak pod wanienkę, który aktualnie był na promocji jeszcze dwa dni, więc pojechałam po stojak a przy okazji wymieniłam ulotkę na butelkę, oczywiście nie trzeba było robić żadnych zakupów aby ją odebrać z tą ulotką.
Butelka jest malutka, ale pewnie się przyda, jest to klasyczny model dla niemowląt o pojemności 150 ml.


Uwielbiam takie akcje :))))

Jeszcze w tym tygodniu ciąg dalszy kolekcjonowania wyprawki dla Maluszka i Mamy... :)
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz