piątek, 17 lipca 2015

Próbki, które dotarły do mnie w tym tygodniu.

Wreszcie coś do mnie dotarło z zamawianych próbek, tak więc mogę Wam potwierdzić co można zamówić, oczywiście jeżeli są jeszcze one dla nas dostępne.
Mile jestem zaskoczona próbkami od TENA, bo dotarły w niecałe dwa tygodnie, bardzo dyskretnie zapakowane, nie widać co jest w środku, ani nigdzie koperta nie jest opisana, że to akurat TENA. Ja wybrałam opcję dla kobiet z wkładkami i podpaskami, więc otrzymałam 2 wkładki ultra mini oraz jedną podpaskę Mini Plus Wings.

Próbki nadal można zamawiać tutaj: http://www.tena.pl/kobiety/produkty/bezplatna-probka/

Kolejnymi próbkami jakie do mnie dotarły to w końcu te od Vichy, jest to zestaw 4 małych saszetek po 1,5 ml każda, do tego list opisujący kremy oraz kartę lojalnościową ważną do 31.10.2015 r. z informacją "Przy zakupie 4 kremów przeciwzmarszczkowych VICHY 5 otrzymasz od nas w prezencie" - co nie jest jakąś super ofertą wg mnie :) Saszetki kremów to 3 próbki kremu na noc Idealia skin sleep i 1 szt. kremu na dzień Idealia rozświetlający krem wygładzający.  Dodam, że przesyłka dosyć długo docierała do mnie, bo widać z potwierdzenia nadania InPost-em, że została nadana 30.06 Z tego co widzę, próbki nie da się już zamówić, ale może akcja zostanie wznowiona, kto wie :)

 
I ostatnie co do mnie dotarło do teraz jest krem BB od Garniera, o pojemności również 1,5 ml wraz z małą ulotką czym jest ten krem i jak go stosować. Pewnie na dniach sobie wypróbuję, czy faktycznie pokrywa tak jak opisuje to producent. Choć z tych BB, które próbowałam do tej pory żaden mnie nie zachwycił, bo każdy był dla mnie za delikatny i zbyt mało zakrywał, a mam sporo piegów, które wychodzą mi na lato, a chciałabym je zakryć :) Druga próbka kremu jeszcze przyjdzie do mojej mamy, mam nadzieję.


Akcja nadal trwa i można je zamawiać pod linkiem: http://garnierbb.pl/polecbb/index.php/ 


Jeszcze w  tym tygodniu dostałam informację, że wygrałam produkt do testowania, ale jeszcze do mnie nie dotarł. Jak tylko dotrze to będzie o nim notka :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz