niedziela, 18 września 2016

Projekt TRND Jogobella

Udało mi się dostać do kolejnego projektu TRND, tym razem do przetestowania są produkty Jogobella.

W projekcie należy zakupić łącznie 36 jogurtów:
-12 opakowań Jogobella Musli
-12 opakowań Jogobella Breakfast
-12 opakowań Jogobella 8 Zbóż

Oczywiście wszystko musimy zakupić sami, a TRND odda nam pieniądze na konto - pamiętajcie do dyspozycji mamy 66 zł i zakupów możemy dokonać na łącznie 3 paragony - nie więcej.
Uczestniczyłam już w jednym projekcie TRND, gdzie również musiałam zakupić sama produkty i pieniądze szybko zostały mi zwrócone, tak więc nie macie się o co obawiać.


Poza tym kurier dostarczył mi:
- przewodnik projektu
-książeczkę "Twoje badanie opinii"
-kolorową matę śniadaniową od Jogobelli


Zakupy dzisiaj zrobiłam - moja lodówka została zapełniona. Trudno jednak było dostać gdziekolwiek wszystkie 3 produkty w jednym sklepie. Udało się jedynie w Auchan, jednak promocji żadnej na nie, nie było


Dzisiaj my zaczniemy testowanie, a już jutro pierwszymi jogurtami podzielę się w pracy.

Uwielbiam takie smaczne projekty! :)

























#porcjaradosci z Jogobella!

5 komentarzy:

  1. My również już testujemy... pierwsze próby już za nami;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam przyjemność testowac nowe jogurty Jogobella w TRND :śniadaniowy,8zbóż i Musli. Wszystkie trzy są pożywne i smaczne i owocowe. Zdrowe pierwsze lub drugie śniadanie jak najbardziej.Energia na długo.Ja lubie też na kolacje jako lekką przekąskę i dzieciom zamiast słodyczy. Najważniejsze zdrowe nawyki.#porcjaradosci! Polecam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia, dzięki którym właśnie się dowiedziałam, że 8 zbóż rownież w wiśniowej konfiguracji było! Niestety nigdzie nie udało mi sie do niego dotrzeć :( Szkoda! Ale pozostałe smaki są bardzo smaczne, szczególnie te z bananem - pyszności !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Również mam okazje testować jogurty, są bardzo smaczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Również biorę udział w projekcie :) Zgadzam się w Tobą, że ciężko w jednym sklepie znaleźć wszystkie warianty :D Jednak przy odrobinie chęci nie ma zadnego problemu :D Bardzo pdooba mi się fakt, ze jest tyle wariantów smakowych, dzięki czemu każdy może znaleźć coś dla siebie. Według mnie najlepsza jest Jogobella Breakfast Strawberry, jednak wśród moich znajomych opinie są podzielone :) Mimo wszystko jest to wspaniała, a przede wszystkim smaczna przekąska :)

    OdpowiedzUsuń