sobota, 24 września 2016

Zgłoś się do projektu TRND Zott Primo - Odkryj pierwszy jogurt naturalny z dodatkami

Już niedługo grupa 5 000 Ambasadorów rozpocznie niesamowitą przygodę w projekcie Zott Natur! Dołącz do tego grona już teraz
i wypełnij formularz zgłoszeniowy 


Przesyłką kurierską otrzymasz:
• Przewodnik Projektu
• Książeczkę Twojego Badania Opinii, służącą do zebrania informacji wśród Twoich rozmówców na temat jogurtu Zott Natur z dodatkami. Możesz zebrać informacje od nawet 20 osób!
• 3 ekologiczne torby Zott Primo (w dalszej części przewodnika dowiesz się czym jest Zott Primo!), jedna dla Ciebie, a dwie dla Twoich ulubionych osób..

W wybranym przez siebie sklepie kupisz i otrzymasz zwrot kosztów za:
• 8 jogurtów z musli i 8 jogurtów z owocami dla Ciebie i dla Twojej rodziny (łącznie 16 jogurtów w ośmiu wariantach)
• 8 jogurtów z musli i 8 jogurtów z owocami dla Twoich przyjaciół
i znajomych (łącznie 16 jogurtów w ośmiu wariantach)

http://www.trnd.com/pl/projekty/zott-natur-z-dodatkami/informacje-o-projekcie

3 komentarze:

  1. Ha!A ja juz testem ambasadorem #ZottNaturalnie #naturalniezowocami #naturalniezmusli i potwierdzam ze projekt jest mega na wypasie! nie za slodki nie za mdły bo dodatkow do jogurtow jest naprawde duuuzo:)kazdy znajdzie cos dobrego dla siebie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Również jestem w projekcie i nawet udało mi się zakupić już wszystkie jogurty. Właśnie testujemy produkty z rodziną i znajomymi. To chyba najprzyjemniejsza część projektu :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również dzięki TRND i firmie Zott mam okazję testować jogurt naturalny z dodatkami. Bardzo cieszy mnie skład jogurtu bo zawsze będąc w sklepie wybieram takie bez mleka w proszku. Jogurt sam w sobie jest bardzo smaczny - dla mnie idealny. Co do dodatków to jogurt z owocami jest bardzo dobry ( moje serce skradła słodka jagoda :) a dodatek musli nie pasuje mi w ogóle :( jak dla mnie jest niesmaczny i jest go zdecydowanie za mało. Minusem jest dla mnie słaba dostępność jogurtów, zjeździłam wiele sklepów i tym samym przejechałam wiele kilometrów żeby znaleźć jogurty. Jogurty kupowałam za 1,99- i zdecydowanie ta cena jest za duża jak za taki produkt.
    #ZottNaturalnie #naturalniezmusli  #naturalniezowocami

    OdpowiedzUsuń