czwartek, 20 października 2016

Konkurs: jestem kobietą - to moja supermoc!

Co trzeba zrobić, żeby wziąć udział?
-Zacznij obserwować profil ofemin na Instagramie
-Wstaw na Intagramie zdjęcie inspirowane hasłem "Jestem kobietą - to moja supermoc"
-Oznacz je tagiem #kobiecaSupermoc i @ofemininpl
-W konkursie biorą udział tylko nowe zdjęcia.
-Do konkursu można zgłosić kilka zdjęć, ale tylko jedno ze zgłoszonych może wygrać

Nagrody
Autorki 30 najciekawszych zdjęć otrzymają zestaw dermokosmetyków Vichy w skład, którego wchodzą:
-krem na dzień Vichy Slow Age – pielęgnacja opóźniająca pojawianie się oznak starzenia
-krem nawilżający Vichy Aqualia Thermal Spa Noc

Konkurs trwa od 18.10.2016 do 07.11.2016.


http://www.ofeminin.pl/zycie-rodzinne/konkurs-jestem-kobieta-to-moja-supermoc-s1993644.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz