sobota, 22 października 2016

Projekt TRND: Zott Natur z dodatkami

O projekcie:
Jogurt Naturalny z dodatkami Zott Primo
-W jednym kubeczku Jogurt Naturalny Zott Primo bez dodatku cukru
-W drugim kubeczku pyszne dodatki
-Aż osiem wariantów smakowych: 4 z dodatkiem owoców i 4 z dodatkiem musli
  • Owoce: soczysta wiśnia, słodka jagoda, rajska brzoskwinia, słoneczna truskawka
  • Musli: musli czekolada - banan, musli tropikalne, musli orzechowe, chrupiące miodowe musli
Przesyłką kurierską otrzymaliśmy:
• Przewodnik Projektu
• Książeczkę Twojego Badania Opinii, służącą do zebrania informacji wśród Twoich rozmówców na temat jogurtu Zott Natur z dodatkami. Możesz zebrać informacje od nawet 20 osób!
• 3 ekologiczne torby Zott Primo - jedna dla Ciebie, a dwie dla Twoich ulubionych osób..

Zakupić musimy:
• 8 jogurtów z musli i 8 jogurtów z owocami dla Ciebie i dla Twojej rodziny (łącznie 16 jogurtów w ośmiu wariantach)
• 8 jogurtów z musli i 8 jogurtów z owocami dla Twoich przyjaciół
i znajomych (łącznie 16 jogurtów w ośmiu wariantach)



























Tym razem do projektu TRND dostał się mój Mąż, ale jak każdy projekt realizujemy razem, więc to tak jakbym ja również się do niego dostała.
Przesyłka kurierska bardzo nam się spodobała, torby są prześliczne, uwielbiam motyw Łowicki, zwłaszcza gdy kolory są tak żywe.
Niestety jeżeli chodzi o zakup jogurtów - to strasznie trudno było nam je dostać. W Auchan nie było, Piotrze i Pawle również, w pobliskim sklepiku była kosmiczna cena aż 1,99 zł. A, że do Poznania mam trochę kilometrów, to udałam się do Tesco przy okazji wczoraj i tam dopiero mogłam je zakupić. Asortyment był naprawdę ubogi, dostępne były tylko 4 warianty  z8 możliwych. Dodatkowo wykupiłam wszystkie jogurty jakie były, czyli 30 sztuk w cenie 1,29 zł za szt.


Pierwsze jogurty już zjedzone - nawet dziecku, które je jogurty naturalne podeszły. Oczywiście nie są słodkie, typowo dla amatorów jogurtów naturalnych. Tym, którzy zajadają się owocowymi jogurtami z dużą ilością cukru zapewne nie będą smakować.
W poniedziałek rozpoczniemy rozdawanie, załapią się znajomi z pracy i rodzina - w pierwszej kolejności.

SMACZNEGO!

#ZottNaturalnie #naturalniezowocami #naturalniezmusli,

3 komentarze:

  1. delikates80: I ja się załapałam na pyszny projekt z TRND. Co prawda udało mi się znaleźć 6 wariantów smakowych, niestety brakuje mi pozostałych smaków, a póki w sklepach ogromne pustki. Nie wiem czy tylko ja mam taki problem z ich zakupem?? Jogurty naturalne które kupiłam spokojnie wystarczyły aby moja rodzina i znajomi mogli je przetestować. Jogurt naturalny Zott z dodatkami to rewelacyjny deser, którego nie trzeba rekomendować a dodatki to strzał w 10. W moim domu faworytem jest jogurt naturalny z dodatkiem bananowego musli. Widziałam, że maluchy jadły go różnie- jogurt oddzielnie i dodatki oddzielnie, jedząc wszystko razem, mieszając jogurt oraz bez mieszania. #ZottNaturalnie #naturalniezmusli  #naturalniezowocami

    OdpowiedzUsuń
  2. Super kampania. Udało mi się znaleźć jogurty w fajnej cenie, więc się zajadamy całą rodziną.
    Najbardziej przypadły nam do gustu smaki owocowe.
    Produkt godny polecenia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam, ja również dzięki portalowi TRND rozpoczęłam swoją przygodę z jogurtem naturalnym Zott z dodatkami :). Po spróbowaniu paru wariantów smakowych muszę powiedzieć że zdecydowanie jogurt z dodatkiem wiśni jest moim faworytem. Ogólnie bardzo zasmakowały mi dodatki owoców. Niestety dodatek musli jakoś nie przypadł mi do gustu. Musli jadłam oddzielnie i oddzielnie jogurt. Jest to bardzo ciekawa kampania w której można spróbować nowości na rynku. Dziękuję TRND – arcia25 :) #ZottNaturalnie #naturalniezmusli  #naturalniezowocami

    OdpowiedzUsuń