wtorek, 16 lutego 2016

Ariel i Lenor - odkryj nową jakość prania dzięki testowaniu z TRND

Zostań Ambasadorem w projekcie, w którym doskonałe efekty prania osiągniesz poprzez połączoną siłę dwóch detergentów!

Na początku projektu każda z 5 000 osób, które biorą w nim udział otrzymuje swój
indywidualny zestaw startowy. 

 
Do własnego użytku:
 1 opakowanie kapsułek do prania Ariel 3 w 1 Mountain Spring (15 szt.)
  Płyn do płukania Lenor Gold Orchid (1200 ml)
  Przewodnik projektu
  Książeczka „Badanie opinii
  List powitalny

Do przekazania innym
 20 saszetek z trzema kapsułkami Ariel 3 w 1
20 saszetek płynu do płukania Lenor Gold Orchid (50 ml)
 20 ulotek


http://www.trnd.com/pl/projekty/ariel-lenor/informacje-o-projekcie

12 komentarzy:

  1. Kapsułki Ariel 3in1 PODS sprawdzają się rewelacyjnie . Dają świetne rezultaty nawet w trudnych zabrudzeniach. Fantastyczną cechą jest to , iż nadają się do tkanin białych jak i kolorowych fantastycznie przy tym piorąc. Można powiedzieć , że mała kapsułka ma niezwykłe właściwości ;) Płyn Lenor jest moim ulubionym sprawia iż tkaniny są świeże i pachnące przez dłuższy czas , nadaje im miękkości.
    Zapraszam do siebie : http://moje-testy.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Zarówno płyn Lenor Gold Orchid, jak i kapsułki Ariel 3 in 1 Go Pods bardzo przypadły mi do gustu. Uwielbiam takie produkty - wygodne w użyciu, skuteczne. A zapach płynu jest wprost rewelacyjny - uwielbiam go. Polecam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna paczka. Zapach obu produktów piękny i roznosi się po łazience. Już w dniu otrzymania paczki zrobiłam pierwsze pranie i jestem bardzo szczęśliwa, że mi się udąło. Dla znajomych paczuszki rozdane niech i oni mają odrobinę luksusu ;) Pozdrawiam Almat

    OdpowiedzUsuń
  4. Też udało mi się dostać do projektu TRND.PL :) cały dom pięknie pachnie :) cudowne zapachy obydwóch produktów, ale u mnie wygrała przede wszystkim wygoda :) już raczej nie zdecyduje się na proszek do prania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ariel 3in1 Pods to alternatywa dla zwykłego proszku. Niewielki plastikowy pojemnik zajmuje zdecydowanie mniej miejsca niż proszek. Jest praktyczny i estetyczny. Kapsułki są przeznaczone zarówno do białych jak i kolorowych tkanin. Są wygodne w użyciu- wystarczy wrzucić kapsułkę do pralki, włączyć program i gotowe. Nie trzeba nic dozować ani odmierzać. Podajnik pozostaje czysty. Kapsułki całkowicie rozpuszczają się w wodzie, nie pozostawiają żadnych śladów. Pranie jest czyste i świetnie pachnie. Ariel bardzo dobrze radzi sobie z plamami. Polecam :)

    Lenor Gold Orchid jest moim faworytem wśród płynów do płukania tkanin. Płyn pozostawia przyjemny i świeży zapach. Ubrania są miękkie, dobrze się prasują i nie elektryzują się. Polecam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi też udało się dostać do projektu!!! To już moje kolejne testowanie z TRND. Zawartość paczki robi wrażenie! Pierwsze próby już za mną. Kapsułki Ariel doskonale piorą, jestem bardzo zadowolona z nich jak również z płynu Lenor. Do tej pory używałam płynów tej marki, nigdy jednak nie próbowałam tego zapachu i jestem pozytywnie zaskoczona. Myślę, że to duet idealny. ranna28

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli chodzi o kapsułi są mega wygodne, łądnie dopierają, nadają się do bieli i koloru, pięknie sie rozpuszcają .. mały minusik - czasami trzeba użyć 2 kapsułek przy silnych plamach .. jeśli chodzi o Lenor to dla mnie numer jeden w płynach do płukania, pięknie i długo pachnie, zmiękcza ubrania, ułatwia prasowanie ... nie mozna jednak pisac o arielu i lenorze osobno, gdyz stanowią wspaniały nierozerwalny duet!

    OdpowiedzUsuń
  8. połączenie jest rewelacyjne, doskonałe, kapsułki ariel pięknie fopierają nadają świeżość i miękkość, płyn do płukania Lenor zmiękcza, dajae intensywny zapach pięknie i długo polecam

    OdpowiedzUsuń
  9. Połączenie rzeczywiście jest idealne, dawno nie spotkałam się z tak dobrym duetem :)Niesamowicie cieszę się z możliwości testowania tych produktów! Kapsułki są naprawdę solidnie zrobione i niesamowicie wygodne w użyciu. Wszystko świetnie doprane, rozważam pozostanie przy nich na stałe :)Po Lenorze pięknie pachnie w całym domu (a po wysuszeniu także w szafach),ubrania są zmiękczone, nie ma na nich plam, co niestety zdarza się przy innych płynach, Rewelacja!

    tylezemnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Płyn pachnie obłędnie! A kapsułki są bardzo ładne w użyciu! Cały duet jest niesamowicie wydajny i przede wszystkim skuteczny :) Polecam spróbować za niewielką cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kapsułki Ariel i Płyn Lenor to duet wprost idealny. Skuteczne, pięknie pachną - czego chcieć więcej.

    OdpowiedzUsuń
  12. ja i moi bliscy również mieliśmy okazję testowania duetu Ariel&Lenor :) Zapach szczególnie Płynu Lenor powala każdego :) Kapsułki dla wszystkich, którzy dotychczas nie mieli z nimi nic wspólnego.... są miłym zaskoczeniem :) Swieżość, powalający zapach i jakość prania - wszystko na najwyższym poziomie :)

    OdpowiedzUsuń