niedziela, 21 lutego 2016

Projekt TRND: Monte z dodatkami

Jak już wiecie TRND zmieniło trochę zasady testowania produktów, które mogłyby się zepsuć w czasie transportu, dlatego to osoby testujące muszą same zakupić sobie towar w tym wypadku deserki Monte z dodatkami, a TRND odda za nie pieniądze.
Mi udało się do projektu dostać!
Niestety nie udało mi się na razie zakupić wszystkich smaków, w Kaufland gdzie była promocja na 1,88 zł wykupiłam ostatnie deserki jakie były - ale nie wszystkie jakie były mi potrzebne.

Deserek dostępny jest w 8 smakach:
- Monte Cherry,
- Monte Cookies,
- Monte Crunchy,
- Monte Choco Balls,
- Monte Cappucino Balls,
- Monte Cacao Cookies,
- Monte Choco Flakes,
- Monte Waffle Sticks.



Z tych, które zakupiłam kilka już udało mi się rozdać rodzinie, a ja sama posmakowałam już wariantu Choco Cookies oraz Cherry.  Przyznam szczerze, że samo Monte bez dodatków nawet jest jednym z moich ulubionych deserków mlecznych. To chyba najpyszniejszy projekt, w jakim biorę udział!




 Monte Choco Cookies:



Wam też udało się wziąć udział w projekcie?
Jak oceniacie nowe smaki?
SMACZNEGO!! :)



40 komentarzy:

  1. Mam okazję testować Monte z dodatkami dzięki platformie TRND. Wyników i rozpoczęcia tej kampanii nie mogły się doczekać szczególnie dzieciaki w mojej rodzinie – choć nie ukrywam, że ja również. Gdy tylko przyszłą wiadomość potwierdzająca udział w tej kampanii wspólnie z dziećmi wybraliśmy się na zakupy. Miały wielką frajdę z wybierania smaków i wkładania ich do koszyka. Nie ukrywam, że smak tradycyjnego Monte był nam już wcześniej dobrze znany gdyż często gościł w naszym domu. Monte z dodatkami próbowaliśmy i testowaliśmy po raz pierwszy. Wachlarz dodatków jest tak szeroki, że każdy znajdzie dla siebie coś smacznego. Jako, że bardzo lubię kawę najbardziej posmakował mi Monte Cappucino Balls. Dzieciakom wszystkie smaki w czekoladzie, a mężowi Monte Cherry. Pewnie niektórzy powiedzą, że to niezdrowe, słodkie itp. Wiadomo, że nie jadamy ich kilka razy dziennie ale szczerze myślę, że kubeczek dwa razy w tygodniu lub nawet raz dziennie nikomu nie zaszkodzi. Monte z dodatkami jest idealne jako przekąska, drugie śniadanie czy podwieczorek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Desery Monte z dodatkami firmy Zott, to pyszne połączenie puszystego mlecznego kremu z czekoladą, orzechami laskowymi i ciekawymi dodatkami, które są dostępne w aż ośmiu różnych wariantach. Idealne jako drugie śniadanie lub przekąska w ciągu dnia, zarówno dla dzieci jak i dla dorosłych. Desery Monte z dodatkami gorąco polecam każdemu, kto nie miał jeszcze przyjemności ich spróbować, ponieważ są naprawdę dobre. edyta215

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam okazję również smakowania testowania deserków Monte z dodatkami.
    Rodzina jak i znajomi sa zachwyceni deserkami Monte z dodatkami. Dodatkowo jest tyle wariantów smakowych, że można wybierać w smakach i każdego dnia zajadać sie innym. Monte zadbało o to by, każdy mógł znaleźć TEN ideał dla siebie. Taki deserek sprawdzi się swietnie jako przekąska lub podwieczore nie tylko dla tych najmłodszych. Polecam

    OdpowiedzUsuń
  4. Od kilku dni testujemy z rodzinką i znajomymi Monte z dodatkami. Każdy jest przepyszny i ciężko byłobym wybrać ten najlepszy. Dzieciaki uwielbiają te z ciasteczkami i kulkami. Jest to fajny deser mleczny – idealny na podwieczorek czy drugie śniadanie. W naszym domu zadomowi się chyba na dobre

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam,
    równiez dzięki trnd moge testować te pyszności:) niestety nigdzie nie mogę dostać choco flakes i waffle sticks...szukam i szukam...może jeszcze się uda:) co do smaków to mi najbardziej przypadł do gustu Cherry, mężowi Cookies, a synkowi cacao cookies:) także każdy znajdzie idealne połączenie smaków dla siebie:) #momentzmonte :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Monte występuje w wielu wariantach i zawiera duzo dodatkow przez co jest jednym z najczęściej kupowanych w moim domu. Jest słodki, jest w nim co pochrupać - po prostu idealne drugie śniadanie w pracy. Jest bardzo sycący, więc do późnego popołudnia i obiadu właściwie nie odczuwam głodu. Polecam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również mam okazję testować deserki Monte i muszę przyznać że są świetne, a do tego w wielu wariantach także każdy znajdzie coś dla siebie. Najlepsza jednak była mina Pani ekspedientki w sklepie, kiedy z zaskoczeniem patrzyła jak wraz z chłopakiem pakujemy cały koszyk serków :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najpyszniejsza kampania dzięki której mogę wypróbować 8 smaków w deserach Monte z dodatkami. Są przepyszne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Deserki Monte z dodatkami są bardzo smaczne i pożywne. Zaspokoją podniebienie zarówno małych jak i dużych. Różnorodność dodatków sprawi, że każdy znajdzie coś dla siebie. Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Deser mleczny Monte z dodatkami to doskonała przekąska zarówno w domu, w pracy jak i w szkole. Jest idealnym źródłem energii zarówno dla dzieci jak i dorosłych. Deserki Monte z dodatkami są godne polecenia ze względu na jakość oraz dobrą cenę.

    OdpowiedzUsuń
  11. JUWO1 - Mnie również udało się dostać do projektu Monte z Dodatkami od Firmy Zott. Dla mnie to super projekt a produkt oczywiście bomba!!! Cała nasza rodzina zajada się Monte z dodatkami. To połączenie cudownie puszystego mlecznego kremu z czekoladą, orzechami laskowymi i pysznymi dodatkami. Ogromnym plusem są warianty smakowe- ich ilość obłędna. Jest to chyba jedyny produkt mleczny o tak bogatej ofercie smakowej. Mnie przypadł do gustu Monte Cappucino Balls- idealne do kawy. Jadłam też Monte Cherry ale dla mnie niestety trochę za mało wiśni:) Polecam- wszystkie smaki. Co jeszcze jest warte zaznaczenia to opakowanie. Ta mała komora z dodatkiem ma lekki dzióbek, który ułatwia przesypanie zawartości do części puszystego kremu z czekoladą. JUWO1

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również mam przyjemność uczestniczenia w kampanii Trnd Monte z dodatkami :) Widzę, że Tobie udało się dostać Monte Choco Cookies - mi tylko tego smaku zabrakło, a już chyba wszędzie szukałam i nic :( Na całe szczęście pozostałe mam! Na chwilę obecną osobiście spróbowałam Monte Waffle Sticks, Cherry i Cookies - nr 1 są dla mnie te z dodatkiem wiśni. Mojej mamie też z wiśniami najbardziej przypadły do gustu. Wsród dzieci króluje Waffle Sticks, a w pracy stwierdzili że Monte we wszystkich wariantach jest tak pyszne, że muszę im więcej przynieść żeby mogli dokładniej zasmakować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mała pomyłka... brakuje mi smaku Monte Cacao Cookies :)

      Usuń
  13. Projekt z TRND- ‪#‎momentzmonte‬
    Super pyszne:) Monte ma też inne smaki:) Można wybierać i mieszać:) hihi super w smaku i takie kremowe:)Najlepiej smakuje, gdy jest świeżo co wyjęte z lodówki. Ochładza organizm, gdy jest gorąco na dworze. Polecam :)Uważam, że deser jest przepyszny. Nie za słodki, ilość w sam raz na przekąskę. Kiedy go jem czuję się jak dziecko. Może dlatego, że w dzieciństwie moim jedenym deserem była kasza manna z sokiem owocowym .Rzeczywiście jest smakowicie orzechowy gładki,z różnym połączeniem Cappuccino Balls, Choco Balls ,Flackes,Cookies,Krunchy. Mątowy zawrót głowy.Zdecydowanie polecam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Projekt z TRND- ‪#‎momentzmonte‬
    Super pyszne:) Monte ma też inne smaki:) Można wybierać i mieszać:) hihi super w smaku i takie kremowe:)Najlepiej smakuje, gdy jest świeżo co wyjęte z lodówki. Ochładza organizm, gdy jest gorąco na dworze. Polecam :)Uważam, że deser jest przepyszny. Nie za słodki, ilość w sam raz na przekąskę. Kiedy go jem czuję się jak dziecko. Może dlatego, że w dzieciństwie moim jedenym deserem była kasza manna z sokiem owocowym .Rzeczywiście jest smakowicie orzechowy gładki,z różnym połączeniem Cappuccino Balls, Choco Balls ,Flackes,Cookies,Krunchy. Mątowy zawrót głowy.Zdecydowanie polecam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Też biorę udział w projekcie TRND!
    Ja niestety narazie zdobyłam tylko 5 na 8 smaków, chociaż mieszkam w Krakowie! Nie wiem jak to możliwe, że teraz wszyscy wykupują te serki ;p
    Ale to dopiero pierwsze zakupy, więc będę polować jeszcze an reszte smaków, żeby wszyscy mogli przetestować każdy wariant :D
    Według mnie jednak najlepsze jest Monte Crunchy, a według moich testujących głosy są podzielone, ale wśród serków które udało mi się zdobyć i im rozdać przeważają: Cookies, Crunchy i Cacao Cookies :D
    Pozdrawiam i życzę:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam
    Ja również załapałam się do testowania monte z dodatkami TRND . Udało mi się zakupić wszystkie smaki monte chociaż mieszkam w małej miejscowości. Moja rodzina a w szczególności syn bardzo ucieszyli się z mozliwości testowania chociaż także moj mąż zajada sie nimi. Moimi testerami byli koledzy mojego syna i dzieci z najbliższej rodziny. Wszystkim bardzo smakowały monte choco flakes i monte wafele sticks. Moim zdaniem najlepsze są o smaku cappucino.
    Pozdrawiam bardzo cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Również dostałam się do testowania Monte z dodatkami. Deser jest naprawdę pyszny, a to że jest dostępny w 8 wariantach na pewno długo się nie znudzi. Każdy znajdzie coś dla siebie. Mi najbardziej posmakował Monte cherry. Dzięki promocji w Kauflandzie udało mi się kupić 43 sztuki. To więcej pyszności do testowania i do rozdania. Ja już większość deserów rozdałam i prawie wszystkim posmakowały.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja również jestem w projekcie. Codziennie testuje i odkrywam nowe smaki Monte z dodatkami. Co tu dużo pisać. Idę właśnie zjeść Monte Cherry. Moje podniebienie już szaleje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mój faworyt monte- crunchy. Pyszne, chrupki efekt jaki daja jest naprawde cudowny. Dzięki aż 8 wariantom smakowym każdy może wybrac to co chce. Gorąco polecam

    OdpowiedzUsuń
  20. #momentzmonte bardzo smaczny deserek moja rodzinka oszalała na jego punkcie żałujemy, że tak szybko się kończą. ma tyle dodatków, że każdy łasuch znajdzie coś dla siebie. może nie jest to produkt 0 kalorii, ale warto skosztować dla przyjemności

    OdpowiedzUsuń
  21. Nowe Monte z dodatkami to coś wspaniałego. Osiem fantastycznych dodatków, dla każdego coś miłego:
    - Monte Cherry,
    - Monte Cookies,
    - Monte Crunchy,
    - Monte Choco Balls,
    - Monte Cappucino Balls,
    - Monte Cacao Cookies,
    - Monte Choco Flakes,
    - Monte Waffle Sticks

    Który z nich jest najlepszy? Wg mnie wszystkie są rewelacyjne, każdy na inną porę dnia, inny nastrój czy nieco inne przeznaczenie. Zdania wśród znajomych są podzielone. Nie ma wariantu, który by komuś nie smakował. Serdecznie polecam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Muszę przyznać że tradycyjne Monte nie dorasta do pięt Monte z dodatkami, które uwielbiam! 8 cudownych dodatków, a każdy tak inny i tak pyszny. Monte Cherry – lekko kwaśna wiśnia fantastycznie przełamuje słodycz Monte. Monte Cookies – nawet zwykłe ciasteczka mogą być niezwykłe, bo te maślane mini herbatniki są przepyszne. Monte Crunchy – super alternatywa na śniadanie zamiast tradycyjnego musli z jogurtem. Monte Choco Balls – te czekoladowe kuleczki są tak pyszne że rozpływają się w ustach. Monte Cappucino Balls – gorzki smak kawowych kuleczek w połączeniu ze słodyczą Monte to strzał w 10. Monte Cacao Cookies – kakaowe ciasteczka to idealna przekąska w ciągu dnia. Monte Choco Flakes – płatki w białej oraz deserowej czekoladzie, dla każdego coś miłego. Monte Waffle Sticks – nieziemsko pyszne wafelki! Który dodatek jest najlepszy? Nie potrafię wybrać jednego, co rzadko mi się zdarza. To oznacza tylko jedno, Monte z dodatkami jest rewelacyjne i trzeba spróbować każdego.

    OdpowiedzUsuń
  23. Smak deseru Monte to jak powrót do dzieciństwa. Wyjątkowy deser Monte został połączony z pysznymi dodatkami. Wystarczy wybrać na jakie połączenie masz ochotę i pyszna przekąska gotowa. Myślę że każdy łasuch znajdzie coś dla siebie.
    Moim faworytem jest Monte Cappuccino Balls. Pyszny puszysty mleczno – czekoladowy krem z orzechami laskowymi a do tego pyszne kuleczki o smaku cappuccino. Włoski deser sam raz na drugie śniadanie do pracy. Pożywne a przy tym tak smaczne.

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepyszny deser dostępny w ośmiu wariantach smakowych. Fantastyczne połączenie kremu orzechowo - czekoladowo - mlecznego z dodatkami w różnej postaci. Deser jest bardzo smaczny trafia do tych małych jak i tych większych smakoszy . Jest przyjemnością dla podniebienia. Zwłaszcza dla łasuchów lubiących coś delikatnie słodkiego. Dla mnie strzał w dziesiątkę.

    OdpowiedzUsuń
  25. Nowe Monte z dodatkami to coś wspaniałego. Osiem fantastycznych dodatków, dla każdego coś miłego:
    - Monte Cherry,
    - Monte Cookies,
    - Monte Crunchy,
    - Monte Choco Balls,
    - Monte Cappucino Balls,
    - Monte Cacao Cookies,
    - Monte Choco Flakes,
    - Monte Waffle Sticks

    Który z nich jest najlepszy? Wg mnie wszystkie są rewelacyjne, każdy na inną porę dnia, inny nastrój czy nieco inne przeznaczenie. Zdania wśród znajomych są podzielone. Nie ma wariantu, który by komuś nie smakował. Serdecznie polecam!

    OdpowiedzUsuń
  26. I ja się załapałam na pyszny projekt z TRND. Co prawda udało mi się znaleźć 6 wariantów smakowych, niestety brakowało Monte Cherry na który miałam największą ochotę, a póki w sklepach są pustki :) Monte które kupiłam spokojnie wystarczyło aby moi znajomi i rodzinka mogła je przetestować. Monte to rewelacyjny deser, którego nie trzeba rekomendować a dodatki to strzał w 10. W moim domu faworytem jest Monte Choco Balls. Dzieciom i dorosłym zasmakowały czekoladowe kuleczki. Widziałam, że maluchy jadły go różnie- deser oddzielnie i dodatki oddzielnie, jedząc wszystko razem, mieszając deser oraz bez mieszania. #momentzmonte

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam okazję testować Monte z dodatkami dzięki platformie TRND. Rozpoczęcia tej kampanii nie mogły się doczekać szczególnie dzieciaki w mojej rodzinie – choć nie ukrywam, że ja również.
    Monte z dodatkami jest idealne jako przekąska, drugie śniadanie czy podwieczorek.Moim skromnym zdaniem najlepszy deser jakim może się pochwalić ZOTT. Pyszne deserki.Bardzo sprytnie wymyślone dodatki.Nie dość że trochę nabiału to i słodyczy.Ci co próbowali i mają ochotę na więcej

    Tak sobie myśle, że fajnie byłoby gdyby z owocowych dodatków pojawiła się nie tylko wersja z wiśnią, ale też np. truskawka, jagoda, gruszka ;)
    autor: DAMIJ

    OdpowiedzUsuń
  28. dzięki dostaniu się do Kampani #trnd zajadam Monte z rodziną i znajomymi. Uważam, żeee aż grzech taksie obrzerać :P
    W lodówce nie mogą kilka dni ustac bez smakowania.Fajnie, że jest tyle wariantów smakowych i sami decydujemy ile kupujem. Jajuż otrzymałam pierwszy zwrot gotówki.
    Moje ulubione to te z ciasteczkami kakaowymi - Cacao Cookies
    #momentzmonte

    Karolajna0593

    OdpowiedzUsuń
  29. Nam również udało się zasmakować wszystkich smaków, dzieci były zachwycone. Moim, zdaniem wszystkie dodatki są rewelacyjne, każdy na inną porę dnia, inny nastrój czy nieco inne przeznaczenie. Zdania wśród znajomych są podzielone, jednak nie ma wariantu, który by komuś nie smakował.

    OdpowiedzUsuń
  30. Również udało mi się dostać do projektu trnd - wszystkie 8 wariantów deseru super, ale z kakaowymi ciasteczkami to mój ulubiony. Zabieram do pracy na drugie śniadanie.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja rowniez testuje nowe Monte. Udało mi się dostać wszystkie 8 smaków i kazdy wyprobowac. Wachlarz smaków jest taj dużt ze napewno każdy znajdzie cis dla siebie. Monte jest idealnie stworzone jako slodka przekaska mleczno orzechowa dla dzieci lub cosik pysznego przy popołudniowej kawie dla doroslych♡ Polecam

    OdpowiedzUsuń
  32. My również mieliśmy okazje testować pyszności od zott Monte z dodatkami. Pyszny deser z 8 różnymi dodatkami, które można łączyć lub zjeść osobno. Dla mnie, mojej rodziny i wszystkich , którzy z nami testowali Bombastyczne. Świetny aksamitny smak odpowiednio słodki, różne smaki które eksplodują w ustach. Ja uwielbiam wszystko zmieszać inni lubią przebijać się przez warstwy. Odpowiednia wielkość na podwieczorek lub drugie śniadanie. Mój faworyt to kuleczki cappuccino męża wiśnia a synka maślane ciasteczka. Uwielbiam . Polecam każemy.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja również mam okazję testować przepyszne Monte z dodatkami. Na całe szczęście do wyboru mamy aż 8 różnych dodatków, więc każdy znajdzie coś dla siebie. Dla mnie i mojej rodziny najbardziej smakują z wafelkami. Są idealne na drugie śniadanie w szkole bądź deser po obiedzie. Kto jeszcze nie próbował niech szybko to nadrobi. Są przepyszne i polecam każdemu :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Po raz pierwszy udało mi się dostać do Projektu trnd. Tym razem była to kampania Monte z dodatkami.
    Desery Monte są doskonałym połączeniem tradycyjnego Monte z różnymi smacznymi dodatkami.
    Testerzy mogli posmakować 8 wariantów smakowych Monte.
    Zapewne każdy uczestnik kampanii znalazł wśród nich swój ulubiony smak ;)
    Ludzie może i dziwnie spoglądali jak masowo pakuję tyle deserków Monte do koszyka, ale co tam. Wszystko na potrzeby projektu.
    Kiedy zaopatrzyłam się już we wszystkie warianty smakowe, zaczęło się testowanie !

    Pierwszym deserkiem, który zjadłam było Monte Crunchy. Smak całkiem ciekawy. Jest to deser połączony z pysznym, chrupiącym muesli.

    Następne było Monte Cherry.
    Słodki smak Monte w połączeniu z kwaśnymi wiśniami tworzy bardzo smaczne połączenie, przyjemne dla naszego podniebienia.

    Monte Choco Flakes
    Tworzą chrupiące płatki oblane czekoladą. Ten wariant smakowy bardzo przypadł mi do gustu, ponieważ jestem wielbicielką czekolady ;)

    Monte Waffl e Sticks
    Wafelki oblane czekoladą to wariant dla smakoszy słodyczy i przede wszystkim wszelkiego rodzaju wafelków.

    Monte Choco Balls
    To ulubiony smak mojego męża, ciężko mi się było załapać, na spróbowanie bo wyjadał wszystkie jak tylko się pojawiły w lodówce :D Monte Choco Balls to chrupiące kuleczki czekoladowe.

    Monte Cookies
    Ten smak Monte wybrała większość osób, z którymi sie podzieliłam deserkami. Uważali, że jest on najsmaczniejszy ze wszystkich. Monte Cookies to po prostu maślane ciasteczka połączone z tradycyjnym Monte.

    Monte Cacao Cookies
    Chrupiące kakaowe ciasteczka. Mi osobiście najmniej przypadły do gustu, ale moi znajomi je zachwalali.

    Monte Cappuccino Balls
    Ten wariant smakowy jest moim ulubionym. Są to kuleczki o smaku kawowym, które mają też w sobie trochę czekolady. W przyszłości napewno to Monte będę wybierać najczęściej :)

    Wszystkie deserki Monte są w wygodnych niewielkich opakowaniach, dzięki czemu można je bez problemu zabrać w torebce do pracy/szkoły/w podróż. Smakują wyśmienicie.
    Mam nadzieję, że po zjedzeniu tej sporej ilości moja waga nieznacznie się zmieni ;)
    Polecam wszystkim Monte.

    OdpowiedzUsuń
  35. Desery są przepyszne. Dodatki doskonale komponują się z delikatnym, aksamitnym kremem Monte. Ze wszystkich ośmiu smaków najbardziej smakuje mi Monte Cappuccino Balls, za to moja mama zajada się Monte Cherry. Odkąd spróbowaliśmy po raz pierwszy tych deserów już zawsze będą gościć w naszej lodówce. Polecam wszystkim, warto spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Zawsze miałam słabość do Monte, ale teraz gdy pojawiło się Monte z dodatkami to przyjemność wzrosła dwukrotnie. Deser Monte z dodatkami to idealna propozycja na drugie śniadanie. Dość małe (spokojnie mieści się w torebce, sprawdzałam) opakowanie (125g) które podzielone jest na dwie "przegrody" : w jednej znajduje się klasyczne Monte w drugim dodatek w ośmiu wariantach do wyboru. Niezwykłe połączenie mleka, słodkiej czekolady i orzechów laskowych idealnie ze sobą współgra. Moim faworytem okazały się Monte waffle sticks oraz cherry, a męża crunchy. Dzieci oszalały na punkcie choco balls i cacao cookies. #momentzmonte

    OdpowiedzUsuń
  37. Też miałem przyjemność testowania Monte z dodatkami i jestem nimi zachwycony. Chodz smak każdego ze smakow prócz wiśni i capuccino jest strasznie podobny. Mimo wszystko jestem zadowolony z projektu i możliwości przetestowania Monte. Moi testerzy wraz z dzieciakami zakochali się w Monte.

    OdpowiedzUsuń
  38. Monte z dodatkami firmy Zott to pyszny deser w 8 wariantach do wyboru, dzięki czemu każdy łasuch znajdzie swój idealny zestaw.
    Dodatki świetnie komponują się z mleczno-czekoldowo-orzechowym smakiem. Moim faworytem był bezsprzecznie smak Cherry,
    mężowi smakowały Cappuciono Balls, zaś pociechy były zachwycone wszystkimi dodatkami oprócz właśnie Cappucino Balls.
    Właśnie dzięki dodatkom deser ten za każdym razem smakuje inaczej i możemy po raz kolejny rozkoszować się nim od nowa.

    OdpowiedzUsuń
  39. Deser Monte gości w naszym domu już od dawna, ale teraz miałam okazję razem z rodziną przetestować go z dodatkami.
    Już po testach, więc czas na podsumowanie. Mnie i mojemu mężowi najbardziej przypadł do gustu smak Cherry,
    a dzieciom najbardziej posmakowały Choco Balls i Waffle Sticks. Wśród przyjaciół, kolegów i znajomych zdania
    były podzielone, ale większość jako najlepsze wybierała smaki Cappucino Balls i Cherry. Wszyscy jednak zgodnie przyznali,
    że dzięki połączeniu mleka z czekoladą i orzechami laskowymi z różnymi dodatkami powstaje deser, który zadowoli każdego smakosza.

    OdpowiedzUsuń