środa, 3 lutego 2016

Konkurs „Poznaj moją historię” – luty

Podziel się swoją historią i wygraj fajną nagrodę.

Zasady konkursu "Poznaj moją historię"
1. Aby wziąć udział w konkursie "Poznaj moją historię", należy napisać historię na temat: "Kiedy poczułam/poczułem miłość do swojego dziecka" i zmieścić ją w wątku konkursowym na forum. Tekst powinien mieć minimum 2000 znaków ze spacjami (około 1 strona worda), ale nie więcej niż 4500 znaków.
2. Aby dodać swoje zgłoszenie konkursowe, należy mieć konto w systemie ja.w.polki.pl z podanym aktualnym adresem na terenie Polski*, pod który wyślemy nagrodę. Osoby, które nie będą miały wpisanego adresu nie będą brane pod uwagę w wysyłce. Ważne! Adres będzie widoczny tylko dla użytkownika i osoby koordynującej przesyłkę produktów. (Uwaga! Zgłoszenia mailowe nie będą brane pod uwagę).
3. Najciekawsza historia – zdaniem Komisji Konkursowej - dodana w wątku konkursowym w danym miesiącu (liczonym od pierwszego dnia miesiąca do ostatniego dnia miesiąca) zostanie opublikowana na Babyonline.pl, a jej autor otrzyma nagrodę.

Nagrodą w konkursie jest zestaw kosmetyków SlimLine od FlosLek Laboratorium. W skład zestawu wchodzą:
    aktywny krem zapobiegający rozstępom
    intensywne serum antycellulit
    krem antycellulit do ciała
    skoncentrowany krem ujędrniający biust
http://babyonline.pl/konkurs-poznaj-moja-historie-comiesieczny-konkurs-na-babyonlinepl,konkursy-aktualne-artykul,18920,r1.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz