wtorek, 5 stycznia 2016

Bon na 50 zł do sklepu Dolce Gusto

PROMOCJA NA POWITANIE!

Jeśli kupiłeś ekspres w sklepie stacjonarnym, zarejestruj go na stronie dolce-gusto.pl i odbierz prezent: voucher 50 zl na pierwsze zakupy w naszym sklepie. Podczas rejestracji wpisz kod z ulotki dołączonej do ekspresu. Koszt zakupów pomniejszy się o 50 zł (obniżka nie obejmuje kosztów dostawy).

Uwaga! Kod możesz też wpisać już po rejestracji na stronie – w dowolnej chwili, poprzez swój profil.

Rabat 50 zł nie łączy się z innymi promocjami obejmującymi kody rabatowe.

Sama wcześniej nie wiedziałam o tej promocji dopóki nie zobaczyłam na ulotce dołączonej do mojego ekspresu, który dostałam. Tata wymienił swoje punkty zebrane na stacji Orlen na ekspres Dolce Gusto Mini me.

Ja wybrałam sobie w sumie 3 opakowania kawy, więc musiałam jeszcze dopłacić do zamówienia niecałe 20 zł.



Macie jakieś swoje ulubione smaki kawy od Nescafe? :)


1 komentarz: