środa, 27 stycznia 2016

Konkurs na "HIT Mamo, To Ja i Babyonline.pl" - wybieraj razem z nami!

Już po raz drugi czytelnicy Babyonline.pl mogą wybrać najlepszy produkt spośród wszystkich zgłoszonych do konkursu "HIT Mamo, to ja – najlepsze dla dziecka". Zobacz, jakie są zasady głosowania.

Do konkursu "HIT Mamo, To Ja - najlepsze dla dziecka" zgłoszono prawie 160 produktów w kilkunastu  kategoriach – najlepsze z nich wybierze jury. To jednak nie wszystko. W tym roku już po raz drugi przyznamy nagrodę czytelników "HIT Mamo, To Ja i Babyonline.pl". Miano to uzyska produkt, który otrzyma najwyższą oceną*.

Dodatkowo najaktywniejszy Użytkownik zostanie przez nas nagrodzony!
Zasady głosowania:
1.    Wszystkie produkty zgłoszone do konkursu "HIT Mamo, to ja – najlepsze dla dziecka" są widoczne w dziale "Produkty zgłoszone do HIT "Mamo, To Ja" (kolejność według alfabetu).
2.    W głosowaniu mogą wziąć udział osoby pełnoletnie.
3.    Aby oddać głos na wybrany produkt, należy mieć konto na Babyonline.pl. Jeśli nie masz jeszcze konta, zarejestruj się w naszym systemie ja.w.polki.pl.
4.    Następnie wybierz produkt zgłoszony do konkursu i oceń go – można skorzystać z linku pod wybranym produktem "Zaloguj się i dodaj opinię"

http://babyonline.pl/zasady-glosowania-na-najlepszy-produkt-hit-mamo-to-ja-i-babyonlinepl,konkursy-aktualne-artykul,16793,r1.html#comments

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz