piątek, 8 stycznia 2016

UWAGA, UWAGA! Ogłaszam pierwsze rozdanie na moim blogu.

Z okazji nowego roku postanowiłam zrobić pierwsze rozdanie na moim blogu. Mam nadzieję, że będzie dużo chętnych aby wygrać zrobioną przeze mnie paczuszkę.

W zestawie znajdziecie:
- 2 opakowania podpasek always
- fluid Rimmel w odcieniu 200 Soft beige
- mini krem Nivea
- kilka próbek
- długopis



Co trzeba zrobić aby wziąć udział w rozdaniu ?
1) Polubić moją stronę na FACEBOOKU
2) Napisać komentarz pod postem z swoim adresem e-mail

Dodatkowo zapraszam do obserwowania mojego bloga ;-)


Zgłaszać się można do wtorku (12.01.2016r.) do godziny 22.00

Koszt przesyłki pokrywam ja, z wygraną osobą skontaktuję się mailowo.





26 komentarzy:

  1. Polubiłam Twój fanpage jako "nieperfekcyjnie.pl".
    Mój e-mail: sylwiapis@wp.pl

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zaneta1025@o2.pl Pozdrawiam PS.super pomysł na blog ! :* ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. zrobione :) sylwiaganok@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. lubie Cię na fb jako Dorota Jarosi..... mój e-mail milenka1992@spoko.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyłączam się do akcji :-) Lubię FB jako Elżbieta Ch.
    wowela@wp.pl
    mama-testerka.blogspot.com :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się;)
    sylwia.jamrozik@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda że trzeba polubić na fb :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I paczka jest na tyle zrobiona przez Cb że są podpaski z testowania everydayme ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Polubiłam jako Monika M. (lilith616x@o2.pl)

    OdpowiedzUsuń
  10. zrobione! :) :) jako Mo Nika :) zmonikk@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Polubione :) jako Joanna O. a.nowa1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Polubiłam jako Patrycja K. :) hawajskapti@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię Twój fanpage jako Sandra B. - mail: maselkofest@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Zrobione :) aneku2340@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. bernadetaaa@interia.pl
    lubie na fb jako Bernadetta Bomba

    OdpowiedzUsuń
  16. sylviaaa100@interia.pl
    lubię na fb: Sylvia Bomba

    OdpowiedzUsuń
  17. Kasia Łysy lubi Cię
    kashia.ma3@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Biorę udział
    Lubię jako Magiczny Dom
    kamira1990@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Polubiłam jako Monika J.
    mjj5@interia.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię jako Lyanna
    ryska91@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. jako Anita Sadło
    anitasadlo@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. lubię jako Ania Ja******a
    lila.seetfeel@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń