wtorek, 12 stycznia 2016

Dołącz do BebiProgramu i odbierz okładkę na książeczkę zdrowia dziecka

Dołącz do BebiProgramu i odbierz prezent - okładkę na książeczkę zdrowia Twojego dziecka. Etui wykonane jest z trwałych materiałów, które skutecznie chronią przed zalaniem i zniszczeniem, a elegancki design oraz ręczne szycie z pewnością wzbudzą zazdrość innych mam.




Ja od siebie mogę dodać, że przesyłka dociera. Ja otrzymałam wczoraj dwie paczki od Bebilon.
Pierwszy to zestaw powitalny, w którym znalazłam Okładkę na książeczkę zdrowia (fatycznie bardzo ładnie wykonana, więc Książeczka Igorka jest już nią owinięta), dodatkowo w paczce była jeszcze płyta z kołysankami instrumentalnymi (muzyka poważna). A kartonik w którym przyszła paczka ma służyć jako teczka na dokumenty w czasie ciąży.



 
Dostałam jeszcze drugą paczkę, która jest wysyłana później jak dziecko skończy już parę miesięcy (moje dziś skończyło 5 miesięcy :)) W niej znalazłam: próbka mleka Bebilon 2, śliniaczek oraz poradnik ekspertów dla rodziców.


2 komentarze:

  1. Kiedy rejestrowałaś się w BebiProgram?
    Ja w listopadzie i cierpliwie czekam na przesyłkę :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się rejestrowałam jak zaszłam w ciążę, czyli rok temu. Napisz do nich mail za pomocą formularza kontaktowego https://www.bebiprogram.pl/eksperci jak do nich napisałam to następnego tygodnia paczka była u mnie. Napisałam, że już dawno się rejestrowałam i jeszcze nie otrzymałam paczki, Pani z obsługi mi odpisałam, że przeprasza i zaraz nada zlecenie wysyłki :) Tak więc czasem warto ich "zaatakować" :)

    OdpowiedzUsuń