czwartek, 2 czerwca 2016

Paczka Ambasadorki Streetcom - Emolienty Allerco

W tym tygodniu otrzymałam paczkę od Streetcom pełną emolientów firmy Allerco. Bardzo się ucieszyłam z testowania, bo jest to coś przede wszystkim dla mojego Syna.



W Paczce Ambasadorki znalazłam:
-emulsję do kompieli 400 ml
-krem ochronny przeciw odparzeniom 100g
-12 zestawów do rozdania (ulotka, próbka emulsji do kąpieli, próbka kremu ochronnego przeciw odparzeniom)

Przyznam się, że byłam tak ciekawa produktu - zwłaszcza emulsji do kąpieli, że pierwszą kąpiel w nowym płynie mamy już za sobą :)


O marce:
allerco® – do skóry suchej, wrażliwej, atopowej, skłonnej do podrażnień i alergii
Preparaty allerco® to nowoczesne, chronione prawem patentowym preparaty emolientowe, przeznaczone do pielęgnacji ciała i skóry suchej, wrażliwej, atopowej, skłonnej do podrażnień i alergii. Polecane są do stosowania u dzieci i niemowląt oraz u osób dorosłych. Preparaty allerco® zapewniają skórze długotrwałe nawilżenie i natłuszczenie. Zmniejszają szorstkość i suchość skóry. Przywracają skórze równowagę, odbudowując jej płaszcz lipidowy.


 Chcesz też otrzymywać takie paczki?
Wystarczy zarejestrować się na Streetcom

https://ekspert.streetcom.pl/pl/secured/user/share-registration/b8d92469abfed0fce7a791ed090f6956

4 komentarze:

  1. Witam
    Ja również mam okazję testować produkty allerco dzięki Streetcom. Jestem bardzo zadowolona z działania emolientów do kąpieli oraz kremu przeciwko odparzeniom. Moja córcia doskonale je toleruje. I również świetnie sprawdza się wśród moich testujących znajomych.
    #Allerco #DbaODelikatnaSkore #Od1dniaZycia #AllercoEmolienty

    OdpowiedzUsuń
  2. u nas również testy z allerco z Streetcom w toku - jak na razie testy na skórze mojej (zanim jakiś kosmetyk zaaplikuje córci sprawdzam na sobie) i córci wychodzą obiecująco :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez testujemy i jestem zadowolona, bo dobrze sie rozsmarowuje, wchlania i super radzi sobie z wszelkimi podraznieniami na pupie, ktore robia sie na skorze dziecka podczas upalow, posiada bardzo dobry skład, szybko i skutecznie dziala. Dorota

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam
    Również dzięki streetcom testujemy emulsję do kąpieli oraz krem przeciw odparzeniom. Po zastosowaniu emulsji skóra mojej córki jest gładka, nawilżona i brak suchych plam. Krem dobrze sobie radzi z zaczerwienieniami w fałdkach skóry (taki mały pampuszek :)z tej mojej córci). Teraz przy dużych gorącach też osobiście używam tego kremu na otarcia i muszę przyznać, że dobrze sobie radzi już po pierwszym zastosowaniu.generalnie jestem zadowolona ze stosowania tych produktów.
    #Allerco #DbaODelikatnaSkore #Od1dniaZycia #AllercoEmolienty

    OdpowiedzUsuń