środa, 8 czerwca 2016

RECENZJA: Lakiery do paznokci EVELINE miniMAX quick dry & long lasting

Firma EVELINE przygotowała dla mnie również nowości do paznokci z kolekcji 2016. Jest to 5 lakierów do paznokci w 5 różnych odcieniach. Zobaczcie sami.


Producent o tej kolekcji:

 Marka Eveline Cosmetics na sezon Spring Summer 2016 postawiła na totalne hity kolorystyczne sezonu.
W naszej ofercie znajdują się lansowane przez cały świat mody odcienie różu i błękitu -  Rose Quartz i Serenity.
Cały wiosenny look oparty jest na motywach kwiatowych i przenikaniu się błękitu i różu. Kolejne topowe na ten sezon kolory to soczysta zieleń młodej trawy Flash Green oraz ciepły żółty Buttercup.

W nowościach znajdziecie aż 12 wiosenno-letnich odcieni.


Poza tymi odcieniami jest kilkadziesiąt różnych kolorów tego lakieru, więc każda z Was na pewno znajdzie coś dla siebie.

Cena: 5,99 zł / 5ml


W moim zestawie lakierów znalazłam odcienie:
-133 

-135


-139

-140

-144

Moja Opinia: 
Zacznę od samego opakowania produktu - szklanej buteleczki, która jest bardzo poręczna. Ma smukły kształt i wraz z pokrętłem jest tej samej wielkości. Nie posiada żadnych zbędnych detali, jest klasyczna, prosta - dzięki czemu elegancka. Pędzelek, którym malujemy paznokcie jest szeroki i płaski, przez co możemy jednym szybkim ruchem pomalować cały paznokieć bez żadnych poprawek. Według mnie jest to wielki plus tego aplikatora. Sam lakier nie jest bardzo wodnisty, ani gęsty - ma idealną konsystencję. Kolory są mocno napigmentowane, jednak pomalować paznokcie trzeba dwa razy aby był efekt jakiego oczekujemy. Produkt dość szybko zasycha na paznokciu, co każdego ucieszy. Kolory są śliczne, idealne na lato! A czerwień jak zawsze klasyczna, pasuje na każdą okazję i w każdym wieku. Co do trwałości - u mnie pierwsze odpryski widać na 3/4 dzień od pomalowania, a prowadzę dosyć intensywny tryb życia, bo z małym dzieckiem nie da się inaczej + prowadzenie domu: mycie naczyń itp. :) Co mogę więcej napisać? Dla mnie super :)


Moja ocena: 9/10


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz