wtorek, 14 czerwca 2016

Zostań Ambasadorką Pampers Active Baby-Dry z TRND

Zostań Ambasadorką w projekcie, w którym raz na zawsze zapomnisz o mokrej pieluszce dziecka podczas snu!
Każda z wybranych do projektu mam otrzyma opakowanie Pampers Active Baby-Dry (58 szt.) w rozmiarze 4, a ich zadaniem będzie sprawienie, by jak najwięcej rodziców dowiedziało się o nowych pieluszkach!
Biorąc udział w projekcie, otrzymasz wyjątkowy zestaw z opakowaniem nowych pieluszek Pampers Active Baby-Dry do własnego użytku oraz 15 próbek z dwiema pieluszkami Pampers Active Baby-Dry do podarowania innym mamom.


http://www.trnd.com/pl/projekty/pampers-active-baby-dry/informacje-o-projekcie

2 komentarze:

  1. zostałam :) ambasadorką TRND i nie żaluje ;) piluszki sprawdzają się znakomicie i to nie tylko u mnie. Chłonne i ładnie pachnące, produkt godny plecenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również miałam tą przyjemnosc testować z córeczką pampersy.TO najlepsze pieluchy, dobrze oddychające.Na pewno jeszcze nie raz kupię te pieluszki dla mojej córeczki.

    OdpowiedzUsuń